تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۳۴۹۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طالب‌لو: استقلالی‌ها را می‌بخشم اما فراموش نمی‌کنم
دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد نحوه جدایی‌اش از آبی‌پوشان بعد از بازی با این تیم صحبت‌هایی مطرح کرد
دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد نحوه جدایی‌اش از آبی‌پوشان بعد از بازی با این تیم صحبت‌هایی مطرح کرد.

وحید طالب‌لو بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال تهران گفت: به هر حال من به مردم خونگرم خوزستان خسته نباشید می‌گویم. ما شاهد بازی خوب و بدون حاشیه‌ای بودیم و هواداران لذت بردند. ما واقعا برای کسب سه امتیاز آمده بودیم و بعد از کسب تساوی در رختکن سکوت حاکم بود. من به خاطر حضور در کنار این بازیکنان جوان افتخار می‌کنم و دست کسانی که من را حمایت کردند می‌بوسم. امیدوارم با کسب نتایج خوب در هفته‌های آینده زحماتشان را جبران کنیم.

دروازه‌بان فولادی ها در مورد رویارویی با استقلال تهران تیم سابقش، گفت: به هر حال سخت است. من از مکتب استقلال آمده‌ام و چند سالی در این تیم بازی کرده‌ام اما از همین مکتب یاد گرفته‌ام که باید شجاع باشم و برای هر تیمی که به میدان می‌روم از جان و دل تلاش کنم.

وی در مورد نحوه جدایی‌اش از استقلال و برخوردی که امروز با علی منصوریان داشت نیز عنوان کرد: من تمام تلاش را می‌کنم تا مرام و معرفت را نگه دارم. قرار نیست اشتباه آن ها را با اشتباه جواب دهم. من می‌گذرم اما فراموش نمی‌کنم. حق مربی است که بازیکنش را انتخاب کند اما رفتار درستی با من نشد. می‌توانستند با یک پیامک به من اطلاع بدهند. من از خرمگاه مطالب زیادی یاد گرفتم. زمانی که جوان بودم او مرا حمایت کرد اما کاری که او با من کرد را هم فراموش نخواهم کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار