تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۳۴۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست‌نشان: پرسپولیس آشفته بود و هیچ موقعیتی نداشت
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس، گفت: حریف آشفته بود و به جز گلی که زد هیچ موقعیت دیگری نداشت
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس، گفت: حریف آشفته بود و به جز گلی که زد هیچ موقعیت دیگری نداشت.

نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس که به شکست یک بر صفر آبادانی‌ها انجامید، اظهارکرد: پرسپولیس هیچ برنامه‌ای جز سانتر روی دروازه ما نداشت. بازی این تیم در حد و اندازه صدرنشین لیگ نبود و ما جسورانه برابر این پرسپولیس بازی کردیم.

او ادامه داد: پرسپولیس در بازی امروز آشفته بود و برخلاف دیگر بازی‌ها نتوانست هیچ موقعیت خاصی برابر ما خلق کند. حتی در صحنه گل هم توپ به صورت هوری برخورد کرد. در یک قدمی کمک داور، انصاری خطای هند کرد اما او ندید. ذلیکانی داشت با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌شد اما داور خطا روی او را نگرفت. نیمه اول دو دقیقه وقت تلف شده داشت اما در نیمه دوم که بارها به خاطر مصدومیت بازیکن ما یا تعویض‌ها متوقف شد، تنها سه دقیقه وقت تلف شده گرفته شد.

دست‌نشان ادامه داد: بازیکنان زیاد مصدوم شدند. سه دقیقه برای این همه مصدومیت در بازی کم بود. حتی فغانی می‌توانست برای خطایی که انصاری روی ذلیکانی انجام داد، کارت قرمز نشان بدهد. این اشتباهات برای فغانی جایز نیست.

او همچنین ضمن عذرخواهی از تاخیر برای کنفرانس دیروز به خبرنگاران گفت: درست است 13 دقیقه تاخیر داشتم ولی اینکه نشست من را تحریم کردید، کار درستی نیست و اشتباه من را با یک اشتباه بزرگتر جواب دادید. هفته پیش نیز برانکو برای کنفرانس نرفت ولی شما او را تحریم نکردید.

دست‌نشان همچنین در مورد انجام ندادن تعویض سوم هم بیان کرد: دو تعویض خود را از روی اجبار انجام دادیم زیرا بازیکنانی که روی نمیکت بودند، در پست هایی که ما احتیاج داشتیم کارآیی نداشتند.

دست‌نشان درباره اتلاف وقت تیمش گفت: این فقط نظر شماست و  هواداران این طور فکر نمی کنند. هواداران پرسپولیس اینقدر انصاف دارند که مصدومیت بازیکنان ما را به حساب وقت‌کشی نگذارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار