تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۴۹۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
وزارت راه احداث باند دوم خرمشهر به اهواز را پیگیری کند
با وزیر مشکلات مردم را در میان گذاشتم و وعده‌هایی را داد و یکی از مهم‌ترین مطالبی که با وی درمیان گذاشتم، ایجاد باند دوم خرمشهر به اهواز است
امام جمعه خرمشهر در رابطه با سفر وزیر راه و شهرسازی به این شهر گفت: با وزیر مشکلات مردم را در میان گذاشتم و وعده‌هایی را داد و یکی از مهم‌ترین مطالبی که با وی درمیان گذاشتم، ایجاد باند دوم خرمشهر به اهواز است.

حجت‌الاسلام سیدنبی موسوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان با تاکید بر اینکه جریان حق و باطل از زمان خلقت حضرت آدم تاکنون ادامه دارد، اظهار کرد: خداوند متعال سرپرستی اهل ایمان را برعهده دارد و پرچمداران آن پیامبران، امامان و اولیاء الهی است و پرچمداران اهل باطل، ابلیس و زیرمجموعه‌های آن است.

وی ادامه داد: پرچمداران ولایت حق علاوه بر اینکه خودشان به دستورات الهی عمل کنند، به دنبال این هستند تا اینکه همه بشریت را در دایره ولایت و حق قرار دهند و آن‌ها را مانند خودشان کنند.

امام جمعه خرمشهر گفت: اولیاء باطل به دنبال تغییر فرهنگ جامعه هستند و بستر بی‌نمازی را ایجاد می‌کنند و به ارتکاب معصیت رنگ و بوی تجدد و تمدن می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه تذکر دادن، امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مردم است، بیان کرد: اگر شخصی تذکر دهد و در این راه بازداشت شود، مگر من مرده‌ام که در این بحث‌ها از بچه حزب اللهی‌ها دفاع نکنم، ما مردم خرمشهر حامی کسانی هستیم که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند.

موسوی در رابطه با وعده سازمان منطقه آزاد اروند مبنی بر کمک به مساجد آبادان و خرمشهر افزود: منطقه آزاد اروند به مساجد وعده داده بود که به آن‌ها پول دهد، اما با وجود اینکه مدتی از این موضوع می‌گذرد، سازمان منطقه آزاد طفره می‌رود، یا اگر وعده نمی‌دادند و یا اکنون که وعده کمک به مساجد را داد‌ه‌اند، عمل کنند.

وی در رابطه با سفر وزیر راه و شهرسازی به بندر خرمشهر بیان کرد: با وزیر مشکلات مردم را در میان گذاشتم و وعده‌های را داد و یکی از مهم‌ترین مطالبی که با وی درمیان گذاشتم، ایجاد باند دوم خرمشهر به اهواز است.

امام جمعه خرمشهر متذکر شد: مردم مناطق محروم شهرستان چون زهیریه، عباره، کوی‌پلیس، مصلاوی، دربند شرقی، جدیده، مولوی، سرحانیه و... مسلمان هستند و نیاز به خدمات دارند.

وی با تاکید بر اینکه وعده داده شده است تا پل مسیر منیخ و حفار شرقی حل و رفع می‌شود، تصریح کرد: در 80 نقطه از مراکز آبادان و خرمشهر امکان ثبت‌نام برای زائران است و زائران بهتر است که در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

موسوی در پایان در رابطه با بیمه اجباری زائران اربعین خاطرنشان کرد: نظام مقدس اسلامی بستر را برای سفر زائران به عراق که بستر ناامنی و حوادث است، آماده کرده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار