تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۱۳۴۹۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سالگرد شهید "غلامرضا دینارونی" در اهواز برگزار شد
سالگرد شهادت رزمنده دلیر اسلام شهید غلامرضا دینارونی در کلانشهر اهواز برگزار شد
سالگرد شهادت رزمنده دلیر اسلام شهید غلامرضا دینارونی در کلانشهر اهواز برگزار شد.

به مناسبت سی‌امین سالگرد شهادت رزمنده دلیر اسلام شهید غلامرضا دینارونی از شهدای دوران دفاع مقدس آئین بزرگداشتی در اهواز برگزار شد.

در این آئین معنوی که در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز در کنار مزار منور شهید برگزار شد خانواده شهید غلامرضا دینارونی حضور داشتند.

در این برنامه مزار شهید غلامرضا دینارونی غبارروبی شد و حاضران آیاتی از قرآنی کریم را به یاد این شهید والامقام قرائت کردند.

در حاشیه این مراسم اعظم آقایی، مادر شهید غلامرضا دینارونی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: من 6 فرزند دارم که غلامرضا نخستین آنها بود.

وی به بیان برخی از ویژگی‌های فرزند شهیدش پرداخت و افزود: غلامرضا آدم مهربان و خوبی بود و در دوران دفاع مقدس که به سربازی رفت به عنوان مکانیک در جبهه خدمت می‌کرد.

مادر شهید غلامرضا دینارونی با بیان اینکه پسر شهیدم خیلی مردم‌دار بود، تصریح کرد: به همین خاطر وقتی به شهادت رسید از دکتر و مهندس و بازاری گرفته تا اقوام  و آشنایان و دوستان در مراسم تشییعش حضور یافته بودند.

شهید غلامرضا دینارونی فرزند رمضان در تاریخ 29 دی ماه سال 1344 به عنوان نخستین فرزند خانواده خود در شهر اندیمشک و دیار سردار شهید توکل قلاوند دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد.

سرانجام این جوان دلیر در تاریخ هفتم آبان ماه سال 1365 به درجه رفیع شهادت نائل شد و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید گلگون کفن خوزستان به ثبت رساند.

شهید دینارونی در حالی که جوانی 21 ساله بود در باختران شربت شهادت نوشید و پیکر مطهرش پس از انتقال به خوزستان در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار