تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۳۵۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز اعلام شد
مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان مولوی (سه گوش) تا مسجد ارشاد مشخص شده است
مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان از میدان مولوی (سه گوش) تا مسجد ارشاد مشخص شده است.

مهرداد شریف مخمل‌زاده امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: 9 کمیته تخصصی از جمله کمیته اجرای مراسم، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، دانش‌آموز و دانشجو برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل ستادها در شهرستان‌ها توسط فرمانداران افزود: باید از همه توان خود برای برگزاری این مراسم با حضور گسترده اقشار جامعه استفاده کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: یکی از دغدغه‌ها این است که در مراسم‌های مشابه حضور دستگاه‌های دولتی پررنگ و در خور توجه نبوده لذا باید برای حضور آن‌ها تمهیدات لازم سنجیده شود.

وی درباره مسیر راهپیمایی 13 آبان در اهواز گفت: مسیر این راهپیمایی که در ساعت 9 صبح برگزار می‌شود از میدان مولوی (سه گوش) تا مسجد ارشاد مشخص شده است.

زنگ استکبارستیزی در مدارس خوزستان نواخته می‌شود

محمد تقی‌زاده در این جلسه با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند شناخت فلسفه، پیام و اهداف وقایع و حرکت‌های بزرگ انقلابی هستند، عنوان کرد: نواختن زنگ نمادین استکبار ستیزی در مدارس خوزستان خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: در همین راستا 12 آبان برنامه‌ای فرهنگی آموزشی در سالن شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود که از دانش‌آموزان برتر در زمینه مقالات ارائه شده، تقدیر می‌شود.

در 13 آبان هیمنه و کدخدایی آمریکا شکسته شد

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر مدیرکل کتابخوانه‌های عمومی خوزستان نیز در این جلسه با بیان اینکه امام خمینی(ره) استارت مبارزه با استکبار جهانی را زدند، اظهار داشت: اوج بی‌رحمی‌ها سبب شد که صبر دانشجویان پیرو خط امام به سرآید و در نتیجه 13 آبان رقم بخورد؛ در 13 آبان هیمنه و کدخدایی آمریکا شکسته شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار