تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۳۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت روز کارگر:
مودم های وایمکس ایرانسل با 50 درصد تخفیف
اپراتور وایمکس ایرانسل مودمهای وای فای و USB خود را به مناسبت روز کارگر با 50 درصد تخفیف ویژه عرضه می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مودمهای Wi-Fi و USB وایمکس ایرانسل در روزهای 10 و 11 اردیبهشت جاری به صورت نیم بها به قیمت 403 هزار و 400 ریال عرضه می شوند. این در حالی است که قیمت اصلی مودمهای وای فای و USB وایمکس ایرانسل 806 هزار و 800 ریال، مودم داخلی 403 هزار و 900 ریال و مودمهای فضای باز 2 میلیون و 18 هزار و 500 ریال است.

متقاضیان استفاده از وایمکس ایرانسل تا پایان خرداد 90 می توانند با انتخاب طرحهای تعرفه ای نامحدود با سرعت های 128، 256 و 512 کیلوبیت بر ثانیه و پرداخت یکجای هزینه اشتراک 3 ماه اول در هنگام ثبت نام از تخفیف ویژه در هزینه اشتراک وهمچنین یک دستگاه مودم رایگان بهره مند شوند.
 
همچنین علاقه مندان به اسـتفاده ازسرویس اعتباری وایمـکس می توانند با انتخاب هر یک از طرحهای تعرفه پایه با سرعتهای 128 و 256 کیلوبیت برثانیه و پرداخت 6 ماهه اشتراک به صورت یکجا در هنگام ثبت نام از 25 درصد تخفیف ویژه در هزینه اشـتراک ماهیانه خود بهره مند شوند.
 
همچنین کاربـران علاقه مند به سرعتهای بـالاتر می توانند با انتخاب طرح تعرفه پایه 512 کیلوبیت برثانیه از 17 درصد تخفیف در هزینه اشتراک ماهیانه سرویس خود استفاده کنند.
 
به گزارش مهر، در حال حاضر اینترنت پرسرعت بیسیم ازطریق وایمکس ایرانسل باپهنای باند بین 128 کیلوبیت تا 2 مگابیت برثانیه براساس تقاضا درشهرهای اصفهان (و دانشگاه نجف آباد)، اهواز، تبریز (و شهرکهای صنعتی اطلس و چرمشهر)، تهران، شیراز، کرج، مشهد ( و شهرک صنعتی طوس)، شهریار، خمینی شهر، شهر قدس، قرچک و خوراسگان ارائه می شود.
:
:
:
آخرین اخبار