تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۳۵۳۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیلم مستند باغبان آماده نمایش شد
فیلم مستند باغبان با محوریت زندگی و سی سال تلاش عبدالحسین مشهور، آموزگار بهبهانی پایه اول ابتدایی آماده نمایش شد
خوزنیوز: فیلم مستند باغبان با محوریت زندگی و سی سال تلاش عبدالحسین مشهور، آموزگار بهبهانی پایه اول ابتدایی آماده نمایش شد.

فیلم مستند باغبان آماده نمایش شد

به گزارش خوزنیوز؛ این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی حبیب علوانی آماده نمایش شده است و روایتی است ساده از زندگی معلمی خلاق و پژوهشگر که مدت سی سال است به کار آموزش و پژوهش مشغول بوده و حروف الفبا را با اشعاری زیبا به دانش آموزان اول ابتدایی آموزش می دهد  و در کنار آن همزمان به کشاورزی مشغول بوده و از مادر پیرش نیز مراقبت می کند.

تصویر برداری این مستند در مدت دو سال و در لوکیشین هایی نظیر مدرسه،کلاس خصوصی و باغ سبزیجات به سر انجام رسیده است. در این مستند محض ، بدون نریشن و گفتار متن با روایتی صادق از زندگی مشهور روبرو خواهیم شد.عبدالحسین مشهور تا کنون چندین بار بعنوان معلم نمونه و فرهیخته شهرستان انتخاب شده است و صاحب الگو های برتر در روش تدریس استانی نیز می باشد.کسب مقام مقاله های برتر برای املای هدفمند ، تالیف پیک بهاری دانش آموزان ، تهیه کتاب شعرهای الفبا و کتاب دیکته های هدفمند از دیگر افتخارات عبدالحسین مشهور می باشد.

شایان ذکر است حبیب علوانی کارگردان مستند، متولد 1347  در آبادان بوده  و بیش از 30 سال است که بعنوان تهیه کننده ،فیلمساز،عکاس و تصویر بردار مستند در خوزستان فعالیت دارد و در کنار فعالیت های سینمایی و تئاتری خود ، فعالیت های پژوهشی ای نیز درباره مردم خوزستان در دست کار دارد.در کارنامه هنری علوانی ؛ 8 فیلم سوپر هشت، 13 سریال مستند تلویزیونی،27 مستند کوتاه ،7 فیلم مستند نیمه بلند، 4 مستند بلند،2 مستند داستانی،2 تله فیلم تلویزیونی و ...وجود دارد که بالغ بر 70 درصد از ساخته های  وی از شبکه های سراسری پخش شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
1
احسنت و خسته ناشيد. خيلي متاثر شدم. درس اخلاقيات و زندگي بود.
ناشناس
|
ROMANIA
|
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
مستند بسیار عالی بود
کاش این مستند و امثال آن مرتب پخش شود.
هم آموزنده وهم تقدیر از این قشر زحمتکش و دلسوز می باشد.
کیوان کاوه
|
UNITED STATES
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
منم این مستند رو دیدم صحنه غذادادن به مادرش واقعا عالی بود
:
:
:
آخرین اخبار