تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۳۵۴۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاظم نسب:
ریزگردها در اهواز زندگی مردم را فلج کرده است
اکنون وضعیت استان خوزستان از لحاظ آلایندگی بحرانی است به گونه ای که اهواز شبه فلج است و حالت فوق العاده ای به خود گرفته است
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه ریزگردها در اهواز زندگی مردم را فلج کرده است، گفت: اکنون وضعیت استان خوزستان از لحاظ آلایندگی بحرانی است به گونه ای که اهواز شبه فلج است و حالت فوق العاده ای به خود گرفته است.

جواد کاظم نسب درباره وضعیت آلودگی هوا در شهر اهواز، افزود: اعضای مجمع نمایندگان استان اهواز تاکنون جلسات مختلفی را با معاون اول رییس جمهور، وزیر نفت و وزیر نیرو برگزار کردند که مشکلات پیش روی این شهرستان را از لحاظ آلودگی مورد طرح واقع شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از وزیر نفت درخواست کردیم که نباید به جهت استخراج نفت تالاب خشک شوند همچنین از وزیر نیرو نیز تقاضا کردیم تا حق آبه تالاب ها در نظر گرفته شود همچینن از آقای جهانگیری نیز درخواست تزریق اعتبارات برای رفع معضل ریزگردها را داشتیم.

وی یادآور شد: مشکل اساسی مردم خوزستان تخصیص اعتبارات برای رفع این معضل است و لازم است ضمن توجه به کانون های داخلی برای منشا ریزگردها، به کانون های خارجی که از کشور عراق وارد می شود نیز اهمیت داده شود.

کاظم نسبت تاکید کرد: همچنین در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کردم تا سازمان جنگل ها وارد این موضوع شود و اعتباراتی برای آن در نظر بگیرند تا با درختکاری مناطق و مالچ پاشی بتوان بخش عمده ای از این ریزگردها را مهار کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، گفت: اکنون وضعیت استان خوزستان از لحاظ آلایندگی بحرانی است به گونه ای که اهواز شبه فلج است و حالت فوق العاده ای به خود گرفته است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
0
1
با سلام و احترام
تنها راه رهایی از این ریزگردها مهاجرت هستش
مهاجرت از خوزستان
اگر میخواستن و میتونستن کاری کنن توی این ده سال انجام میدادن
وقتی اونا نمیتونن چیزیو تغییر بدن وقتی تو نمیتونی کاری کنی بهترین راه حل اینه خودت تغییر کنی
محل سکونتتو تغییر بدی
باید رفت
:
:
:
آخرین اخبار