تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۶۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شادگان تأکید کرد:
لزوم بسیج امکانات شادگان برای خدمت به زوار اربعین
امام جمعه شادگان بسیج امکانات برای خدمت به زوار اربعین در سه‌راهی خوردورق و سه‌راهی دارخوین را خواستار شد
امام جمعه شادگان بسیج امکانات برای خدمت به زوار اربعین در سه‌راهی خوردورق و سه‌راهی دارخوین را خواستار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجید شرفی شنبه شب در بازدید از مواکب و هیئت‌های مذهبی در سه‌راهی خوردورق این شهرستان اظهار کرد: این مواکب به صورت خودجوش و به صورت ولایتمدار در طول مسیر پیادگان اربعین حسینی مستقر شده‌اند که در حال خدمات‌دهی به زوار حسینی هستند.

وی، خدمت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را یک عبادت الهی و باعث ترویج فرهنگ حسینی در جامعه دانست، افزود: خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) یک نعمت و افتخار بزرگ است.

امام جمعه شادگان، خدمت به زوار حسینی را افتخار بزرگ این شهرستان برشمرد و گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی که با حضور میلیون‌ها عاشق مکتب سالار شهیدان باشکوه و عظمت هرچه‌ تمام‌تر برگزار می‌شود یک حرکت حماسی و الهام‌بخش جهانی است که وحدت، قدرت و ولایتمداری شیعیان جهان را به نمایش می‌گذارد.

وی تصریح کرد: مواکب و هیئت‌های مذهبی شهرستان به‌صورت خودجوش امکانات و زیرساخت‌های لازم برای تردد هر چه بهتر زوار اربعین حسینی از شادگان را فراهم کرده‌اند و هم‌اکنون نیز در حال ارائه خدمات به زوار اباعبدالله ‌الحسین(ع) هستند.

حجت الاسلام شرفی در پایان، ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری‌های برخی از ادارات این شهرستان در همکاری با مواکب حسینی، بیان کرد: تلاش و خدمت‌رسانی مردم شریف شادگان به زوار اربعین حسینی جای تقدیر و سپاس دارد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار