تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۳۶۱۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقی‌زاده خبر داد:
راه‌اندازی مجله صوتی و تلویزیون آموزش‌و‌پرورش خوزستان
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از راه‌اندازی مجله صوتی و تلویزیون آموزش‌و‌پرورش استان تا یک ماه آینده خبر داد
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان از راه‌اندازی مجله صوتی و تلویزیون آموزش‌و‌پرورش استان تا یک ماه آینده خبر داد.

محمد تقی‌زاده اظهار کرد: در آموزش‌و‌ پرورش زمینه‌ها و ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد و از سوی دیگر بخش‌هایی از جامعه با کارکردهای آموزش‌و‌پرورش آشنایی ندارند. باید بتوانیم از راه‌های مختلف ارتباط بین فرآیند تعلیم و تربیت را در جامعه ایجاد کنیم.

وی افزود: به‌منظور اطلاع‌رسانی بهتر و افزایش ارتباط جامعه با مسائل آموزش‌و‌پرورش یک سایت در حال طراحی است که در آن همکاران ما در آموزش‌و‌پرورش، والدین و دانش‌آموزان می‌توانند به‌صورت آنلاین در قالب مجله صوتی و تلویزیون آموزش‌و‌پرورش، از اطلاعات و اخبار مطلع شوند.

تقی‌زاده تصریح کرد: ممکن است برای برخی افراد خواندن مطالب خسته‌کننده باشد، شنیدن و مشاهده کردن جاذبه بیشتری دارد؛ همچنین اگر بسیاری از مطالب به‌صورت سمعی و بصری به اطلاع فرد برسد، ماندگاری بیشتری خواهد داشت، به همین دلیل اقدام به راه‌اندازی این سایت کرده‌ایم.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان با بیان اینکه راه‌اندازی این سایت موجب درگیر شدن اذهان جامعه با مسائل تعلیم و تربیت می‌شود، گفت: آموزش‌وپرورش نمی‌تواند به تنهایی همه مسائل و مشکلات خود را حل کند. باید خانواده‌ها و مسئولان را با خود همراه کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی به‌خوبی در جهت توسعه آموزش‌وپرورش استفاده کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار