تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۶۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فونیکه سی:
سه سال است در ایرانم اما یک داور خوب ندیدم
نمی دانم چرا داوران این طوری قضاوت می کنند. دفاع مرا می زند، او خطای مرا می گیرد و به من کارت زرد می دهد. دفاع ضعیف است و وقتی به من می خورد، می افتد ولی داور الکی به من کارت زرد می دهد.در این بازی الکی داور مرا 3 اخطاره کرد / . امسال سومین سالی است که در لیگ شما بازی می کنم ولی داور خوب ندیدم. هر دفعه برنامه 90 داوری ها را آنالیز می کند ولی فایده ای ندارد و وضع بهتر نمی شود. تا الان برنامه 90 چهار پنالتی را نشان داده که یا مرا زدند یا هل دادند ولی داور آنها را نگرفته است!
امسال سومین سالی است که در لیگ شما بازی می کنم ولی داور خوب ندیدم. هر دفعه برنامه 90 داوری ها را آنالیز می کند ولی فایده ای ندارد و وضع بهتر نمی شود.

http://u.goal.com/140100/140126hp2.jpg

فونیکه سی آقای گل لیگ برتر ایران در بازی امروز تیمش نمی تواند به دلیل سه اخطاره شدن بازی کند.او از بازی کردن در فوتبال ایران گلایه های خاص خودش را دارد و در این مورد با ناراحتی حرف می زند.صحبت های این مهاجم را می خوانید.

چرا در بازی با فجر نیمکت نشین بودی؟

تصمیم مربی است و باید به آن احترام گذاشت. من به عنوان بازیکن وظیفه دارم خوب تمرین کنم و بقیه دست مربی است. باید سرمربی برای موفقیت تیمش تصمیم بگیرد و من نیز تابع آن هستم.

دلیل شکست شما مقابل فجرسپاسی چه بود؟

فوتبال است دیگر. زمینش خیلی بد بود. من وقتی به بازی رفتم نمی شد پاس داد و زمین افتضاح بود. ما 3 تا پاس به هم نمی توانستیم بدهیم و توپ بالا می رفت. البته فکر نمی کردیم ببازیم. موقعیت های خوبی هم داشتیم ولی نزدیم و تیم فجر برد.

چرا 3 اخظاره شدی؟

نمی دانم چرا داوران این طوری قضاوت می کنند. دفاع مرا می زند، او خطای مرا می گیرد و به من کارت زرد می دهد. دفاع ضعیف است و وقتی به من می خورد، می افتد ولی داور الکی به من کارت زرد می دهد.در این بازی الکی داور مرا 3 اخطاره کرد.

کلا داوری فوتبال ایران را در مدت حضورت چطور دیدی؟

من کاری به داوری ندارم. امسال سومین سالی است که در لیگ شما بازی می کنم ولی داور خوب ندیدم. هر دفعه برنامه 90 داوری ها را آنالیز می کند ولی فایده ای ندارد و وضع بهتر نمی شود. تا الان برنامه 90 چهار پنالتی را نشان داده که یا مرا زدند یا هل دادند ولی داور آنها را نگرفته است! در کشورهای دیگر داوران و بازیکنان به آقای گل احترام می گذارند ولی اینجا نه. اگر یک بازیکن ایرانی آقای گل بود به نظرم بیشتر به او احترام می گذاشتند ولی اینجا وقتی مدافعان روی من خطا می کنند، داور خطای مرا می گیرد.

گفته بودی که بازیکنان حریف به تو توهین می کنند. آیا صحت دارد؟

بله متاسفانه در زمین به من فحش می دهند. شما دیدید که فقط من نگفتم که به من توهین می شود. در بازی با استقلال هم به بازیکن برزیلی نفت تهران هم فحش دادند و خودش گفت. من هم به باشگاه خودم این مسئله را گفتم.

در تیم نفت آبادان بچه ها رفتار خوبی با تو دارند؟

بله. من در تیم با همه رفیقم و هیچ مشکلی نداریم.

آقای گل می شوی؟

خیلی دوست دارم آقای گل شوم ولی دست من نیست. اگر خدا کمکم کند انشالله آقای گل می شوم.
:
:
:
آخرین اخبار