تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۱۳۶۶۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آموزشی دانشگاه خبر داد:
پذیرش فراگیر ارشد پیام نور در 22 رشته و 10 مرکز خوزستان
مدیر آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان از پذیرش دانشجو در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه در 22 رشته و 10 مرکز استان خبر داد
مدیر آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان از پذیرش دانشجو در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه در 22 رشته و 10 مرکز استان خبر داد.

ندا اسدی با اشاره به آغاز ثبت‌نام فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور از سوم تا سیزدهم آذرماه، اظهار داشت: پذیرش دانشجو از این طریق در 22 رشته و 10 مرکز پیام نور استان ازجمله مراکز اهواز، رامهرمز، خرمشهر، اندیمشک، بهبهان، شوش، آبادان، دزفول و مسجدسلیمان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اگر رشته مورد نظر داوطلبان در استان وجود نداشته باشد، می‌توانند در مراکز و واحدهای پیام نور سراسر کشور ثبت‌نام کنند؛ همچنین داوطلبانی که در مناطقی دیگر از کشور به‌جز خوزستان مشغول به کار شوند، می‌توانند امتحانات خود را در مراکز و واحدهای نزدیک به محل زندگی شرکت کنند.

مدیر آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان با بیان اینکه هیچ کدام از دانشگاه‌های دیگر این امکان را ندارند اما دانشگاه پیام نور چنین تسهیلاتی را در اختیار دانشجویان قرار داده است، گفت: با این وجود دانشجویان نیازی به تردد برای امتحانات ندارند.

اسدی در خصوص ارتباط مؤسسات آموزشی فراگیر با این دانشگاه، خاطرنشان کرد: این مؤسسات دوره‌های تقویتی و آمادگی برای کنکور برگزار می‌کنند و هیچ‌گونه ارتباطی با دانشگاه پیام نور ندارند؛ همچنین جذب دانشجو در دوره‌های فراگیر از طریق این مؤسسات، از سوی دانشگاه پیام نور و وزارت علوم تأیید نشده است.

مدیر آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان تصریح کرد: اگر دانشگاه پیام نور امکانات لازم را در اختیار داشته باشد، کلاس‌های آمادگی کنکور را برگزار خواهد کرد و نیازی به  فعالیت این مؤسسات برای آمادگی داوطلبان در پذیرش فراگیر دوره‌های ارشد نخواهد بود.

وی به داوطلبان ورود به دوره‌های کارشناسی‌ارشد این دانشگاه توصیه کرد: با توجه به نظام آموزشی دانشگاه پیام نور و دوره‌های فراگیر، برای شرکت دانشجویان در کلاس‌های درس، هیچ الزامی وجود ندارد و تمامی کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود که این امر برای داوطلبان شاغل موقعیت بسیار خوبی را برای تحصیل فراهم می‌کند و می‌توانند از این فرصت برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد استفاده کنند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
الهه رشیدی زاده
|
ROMANIA
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
0
سلام
رشته زبان هم شامل می شود؟
من لیسانس حسابداری هستم میتونم. ارشد زبان بخونم ؟
پروین رجبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
0
رشته مدیریت بیمارستانی دارد؟ کارشناس پرستاری هستم
چه رشته های مدیریتی دارد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
0
برا ثبت نام کدوم سایت بربم
:
:
:
آخرین اخبار