تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۶۷۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون ابتدایی آموزش‌وپرورش استان خبر داد:
شناسایی هفت‌هزار کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان از شناسایی بیش از هفت هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان در مقطع ابتدایی خبر داد
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان از شناسایی بیش از هفت هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان در مقطع ابتدایی خبر داد.

اردشیر شجاعی اظهار کرد: تاکنون بالغ بر هفت هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان در مقطع ابتدایی شناسایی شده است که تعداد قابل قبولی از این دانش‌آموزان را امسال جذب نموده‌ایم.

وی در خصوص علت بازماندن این دانش‌آموزان از تحصیل، گفت: برای تحصیل نکردن کودکان دلایل متعددی ازجمله فقر فرهنگی، بیماری‌های صعب‌العلاج، ازدواج زودهنگام، اولیاء بدسرپرست، مشکلات اقتصادی و ... وجود دارد و باید کار فرهنگی انجام شود تا ترک تحصیل به‌عنوان یک رفتار ناهنجار اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان افزود: امسال وزارت آموزش‌وپرورش نرم‌افزار ثبت شماره‌های تلفن را در اختیار آموزش‌و‌پرورش قرار داده است که از این طریق می‌توان دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را شناسایی و درباره شرایط آن‌ها اطلاعاتی کسب کرد.

وی در خصوص وضعیت استان نسبت به کشور، گفت: خوزستان از نظر تحت پوشش قراردادن کودکان واجد شرایط ورود به دوره ابتدایی رتبه ششم کشور را دارد، با این وجود از سازمان‌های مختلف مانند شهرداری، فرمانداری، بهزیستی و ... انتظار می‌رود در این روند با آموزش‌وپرورش همکاری داشته باشند تا مشکل بازماندن از تحصیل این دانش‌آموزان رفع شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان درباره جمعیت دانش‌آموزی استان در دوره ابتدایی، خاطرنشان کرد: هر ساله آمارگیری از دانش‌آموزان استان انجام می‌شود و در حال حاضر 540 هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در استان در حال تحصیل هستند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
0
آیا سواد هنوز حداقل خواندن ونوشتن است یا سواد یعنی دانستن وخوب زندگی کردن وقانون پذیری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
0
0
فقر توی خوزستان ، مشکلات اقتصادی توی خوزستان توی استانی که 80درصد نفت کشور 7درصد نفت جهان رو دارد ؟ جمعیت خوزستان 1هزارم جمعیت جهان نمیشه 7درصد نفت جهان اینجاست مگه میشه ، آقا دروغ نگید
:
:
:
آخرین اخبار