تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۷۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در شش ماه نخست سال 95 صورت گرفت؛
انجام بیش از 10 هزار عمل جراحی در بیمارستان امام اهواز
خوزنیوز: سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز از انجام بیش از 10 هزار عمل جراحی در 6 ماه نخست امسال در این مرکز خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر کامبیز معصومی با بیان اینکه این بیمارستان بزرگترین مرکز آموزشی درمانی جنوب غرب کشور است، اظهارکرد: این بیمارستان به بیمارانی که از سراسر استان و همچنین از استان های همجوار مراجعه می کنند، خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی ارائه می دهد.

وی ادامه داد: در 6 ماه نخست امسال 10 هزار و 873 مورد عمل جراحی مختلف در این بیمارستان انجام شد که خردادماه با 2 هزار و 86 مورد عمل جراحی بالاترین آمار جراحی های انجام شده در نیمه نخست امسال را داشته است. همچنین در بازه زمانی شش ماهه بیشترین آمار عمل جراحی انجام شده در این بیمارستان، جراحی چشم با 3 هزار و 827 مورد بوده است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز اظهارکرد: در فروردین ماه امسال یک هزار و 338 عمل جراحی انجام شد که جراحی چشم با 437 مورد، ارتوپدی با 198 مورد و جراحی عمومی با 162 مورد دارای بیشترین آمار اعمال جراحی در میان گروه های تخصصی را دارند.

معصومی افزود: در اردیبهشت ماه نیز یک هزار و 987 عمل جراحی انجام شد که به ترتیب جراحی چشم با 727 مورد، ارولوژی با 254 مورد و جراحی عمومی با 236 مورد بیشترین آمار اعمال جراحی را در این ماه داشته اند.

وی گفت: در خردادماه امسال بیشترین آمار عمل های جراحی در میان گروه های تخصصی مستقر در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به جراحی چشم با 721 مورد، ارولوژی با 301 مورد و جراحی عمومی با 254 مورد اختصاص دارد. در تیرماه نیز یک هزار و 705 عمل جراحی مختلف در بیمارستان انجام شد که به ترتیب گروه چشم با 613 مورد، ارولوژی با 241 مورد و گروه گوش و حلق و بینی با 236 مورد به ترتیب دارای بیشتر عمل جراحی انجام شده در این ماه هستند.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: در مردادماه امسال یک هزار و 951 عمل جراحی در این مرکز انجام شد که از میان گروه های مختلف، چشم با 664 مورد، ارولوژی با 304 مورد و گوش و حلق و بینی با 264 مورد بیشترین آمار اعمال جراحی را در این ماه داشته اند. در شهریورماه نیز یک هزار و 806 عمل جراحی در بیمارستان انجام شد که 665 مورد جراحی چشم، گوش و حلق و بینی با 249 عمل جراحی و ارولوژی با 238 مورد جراحی دارای بیشترین آمار جراحی های انجام شده در شهریورماه امسال بوده اند.
:
:
:
آخرین اخبار