تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۲
کد خبر: ۱۳۶۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تغییرات مدیریتی در اولین شرکت مدیریت پسماندهای حفاری صنعت نفت
با تشکیل ساختار هیئت مدیره در راس هرم مدیریتی شرکت جهان حفار ، سکان هدایت این شرکت پیشتاز در عرصه تولید تجهیزات و مدیریت پسماندهای حفاری در صنعت نفت به دستان مهندس کشاورز سپرده شد.
تغییرات مدیریتی در اولین شرکت مدیریت پسماندهای حفاری صنعت نفت
خوزنیوز: با تشکیل ساختار هیئت مدیره در راس هرم مدیریتی شرکت جهان حفار ، سکان هدایت این شرکت پیشتاز در عرصه تولید تجهیزات و مدیریت پسماندهای حفاری در صنعت نفت به دستان مهندس کشاورز سپرده شد.
به گزارش خوزنیوز دکتر فرجی که بنیانگذار این شرکتِ دوستدار محیط زیست است و تا پیش از این به عنوان مدیرعامل جهان حفار فعالیت میکرد ، با قرار گرفتن در پست رئیس هیئت مدیره ، طی حکمی مهندس کشاورز را به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب کرد.
مهندس کشاورز از نیروهای کارکشته صنعت نفت و همچنین وزارت نیروست.وی فارغ التحصیل دانشکده نفت آبادان است و عناوینی همچون مدیرعاملی شرکت توسعه انرژی حفاری مپنا و معاونت و مشاور مدیرعامل شرکت اکتشاف و استخراج نفت کشور را نیز در کارنامه خود میبیند.
همچنین در حکمی جداگانه مهندس کریمی به سمت مدیریت سیالات شرکت جهان حفار منصوب شد.
با این تغییرات و انتصابات تخصصی انتظار میرود که فعالیتهای شرکت جهان حفار ، سرعت و کیفیت فزاینده ای بگیرد.
شرکت جهان حفار که تنها چندسالی است وارد صنعت عظیم نفت شده، توانسته با رعایت استانداردهای بین المللی و ارائه بسیار مطلوب تجهیزات و خدمات ساختار و سرویس کنترل جامدات و مدیریت پسماند حفاری ، خود را به عنوان اولین و تنها شرکت صنعتی حافظ محیط زیست در صنعت نفت کشور معرفی کند.
:
:
:
آخرین اخبار