تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۳۶۹۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خبری از اعلام عزای عمومی در خوزستان نیست
با وجود انتشار گسترده خبر شهادت قریب به 80 زائر خوزستانی در جنایت تروریستی حله عراق اما متاسفانه استانداری خوزستان هیچ واکنشی به این رویداد نکرده و تا این لحظه خبری از اعلام عزای عمومی در استان نیست.

 با توجه به انتشار خبر شهادت تعداد کثیری از زوار خوزستانی در جنایت تروریستی گروهک‌های تکفیری وابسته به استکبار جهانی و آل سعود متاسفانه مسوولان استانی با وجود تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برای کاستن از مصائب داغدیده‌های این جنایت هنوز هیچ اقدام و تحرکی از خود نشان نداده‌اند.

استاندار خوزستان امروز برای چهارمین بار جهت سرکشی و بازدید از شهرستان شادگان از صبح عازم این شهر شده است.

با وجود به ابعاد جنایت تروریستی حله عراق و شمار زیاد شهدای زوار خوزستانی در این حادثه انتظار عمومی از استانداری خوزستان اعلام عزای عمومی است.

یک منبع آگاه در وزارت خارجه لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز گفت: 80 زائر خوزستانی در عراق مفقودالاثر شده‌اند و به نظر تمام این افراد در حادثه تروریستی حله به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: تاکنون تنها 30 جنازه بر اساس کارت‌های شناسایی و گذرنامه باقیمانده در محل حادثه شناسایی شده‌اند و با توجه به شدت انفجار احتمال نابودی بقیه اجساد بسیار زیاد است.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
آریایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
2
ضمن تسلیت به خانواده های شهدای جنایت تروریستی حله عراق مسئولین استان میبایست به حرمت خون این زائران شهید عزای عمومی اعلام کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
3
چه عجله ای دارید هنوز که اسامی ایرانی ها رو اعلام نکردن. ظاهرا اسامی افغانی ها زودتر اعلام شده ولی مردم ایران فعلا در اولویت نیستند. احتمالا بعدا هفته ها کم کم اسامی رو اعلام می کنن تا مردم حساس و غیور ایرانی دچار سکته قلبی نشن. بعدش اعزای عمومی اعلام می کنن نگران نباش
:
:
:
آخرین اخبار