تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۳۷۰۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس بیان کرد
لزوم تخصیص اعتبار توسط دولت برای لایروبی اروند
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: دولت برای اجرای لایروبی اروند و ورود شناورهای بزرگ به بندر خرمشهر پیگیری و تخصیص اعتبار کند.

  عبدالله سامری در نشست با صادرکنندگان شهرستان با تاکید بر اینکه اکثر مشکلات موجود در بحث تجارت، مربوط به کمبود و نبود زیر ساخت‌های لازم است، اظهار کرد: اقدام و عمل فعالان عرصه اقتصاد، بهترین کار برای حل و رفع مشکلات در این حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه با مسؤولان سازمان منطقه آزاد اروند نشست‌های مکرری انجام شده است، ادامه داد: ما از همه مشکلات طرح شده از سوی بازرگانان، خبر داریم و آن را در نشست‌های با مسؤولان مطرح و راهکارهایی را انتخاب کردیم.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اکنون منتظر اقدام و عمل برای حل مشکلات از سوی مسؤولان سازمان منطقه آزاد هستیم، گفت: حل و رفع نواقص در حوزه بازرگانی و اقتصادی، از درخواست‌های ما و مردم است.

وی با تاکید بر اینکه رشد تجارت در شهرستان باعث جهش و افزایش بحث اقتصادی، رفع وضعیت معیشتی شهروندان و اشتغال جوانان در خرمشهر می‌شود، تصریح کرد: مطالبات بازرگانان در زمینه حل مشکلات موجود، دغدغه مردم شهرستان است.

سامری با تاکید بر اینکه تشکیل اصولی کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی باعث ایجاد نتایجی خواهد بود، افزود: دسته بندی مشکلات شهرستان، درجه‌بندی صحیح آنها، ایجاد راهکار برای حل مشکلات، بالا رفتن توان برای حل و رفع نواقص از نتایج این کمیسیون خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه در جریان نشست‌هایی که با فعالان اقتصادی و بازرگانی در خارج از کشور داشتیم، شاهد رغبت و تمایل آنها به سرمایه‌گذاری در شهرستان بودیم، خاطرنشان کرد: این سرمایه‌گذاران خارجی برای ورود به شهرستان، منتظر انجام لایروبی اروند و ورود شناورهای بزرگ در بندر شهرستان هستند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بحث لایروبی اروند و ایجاد توان و ظرفیت برای ورود شناورهای بزرگ به بندر شهرستان خرمشهر باید از سوی دولت پیگیری شود و ما از دولتمردان انتظار داریم که در این زمینه بودجه‌ای را تخصیص و اقدام لازم را انجام دهند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار