تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹
کد خبر: ۱۳۷۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شریعتی از معاونین‌اش تجربه وام می‌گیرد
خوزنیوز: شنیده‌ها حاکی است بعد از چندین بار استعفا بی‌سرانجام از سوی احمد سیاحی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان، این بار پس از پایان مأموریت سیاحی از شرکت آب و فاضلاب به استانداری خوزستان، وی با تمدید مأموریت خود موافقت نکرده است و نخواسته در استانداری بماند. این اقدام سیاحی گویا کم‌کم «حجت شرعی» را بر استاندار جوان تمام خواهد کرد که تغییر در این معاونت مهم استانداری ایجاد کند و سرنوشت مدیریت این معاونت را از ماه‌ها بلاتکلیفی برهاند.

شریعتی از معاونین‌اش تجربه وام می‌گیرد

از این‌سو خبر می‌رسد که «فرامند هاشمی زاده» باسابقه و باتجربه گزینه نهایی برای تصدی این سمت است. این زمزمه در حالی به گوش می‌رسد که پیش‌ازاین شنیده می‌شد فرهاد ایزدجو که همشهری آقای استاندار هم بود قرار است این کرسی را کسب کند؛ اما گویا اعتراضات نخبگان یکی از اقوام خوزستان برای حفظ و افزایش سهم خود در مدیریت استان تغییراتی را باعث شده است.

به‌هرروی هاشمی زاده باتجربه و خوش‌نام که سابقه تصدی سمت‌های نمایندگی مجلس، معاونت عمرانی استانداری خوزستان، شهردار کلانشهر اهواز، مدیرعامل سازمان قطار شهری و مدیرعاملی پتروشیمی آبادان و ... را دارد می‌تواند تغییرات در معاونین استاندار را از نصف بگذراند.

به نظر می‌رسد شریعتی که در این مدت اقدامی اساسی برای پیشبرد استان -حداقل به‌زعم نگارنده- از وی مشاهده نشده است تلاش دارد با بکار گماردن معاونین باتجربه فشار افکار عمومی و نخبگان را کاهش دهد و به‌نوعی تجربه و سابقه آن‌ها را وام بگیرد.
:
:
:
آخرین اخبار