تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۳۷۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در عملیات مشترک پلیس
18 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در دزفول و اندیمشک کشف شد/ انهدام باند 9 نفره سوداگر مرگ
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در عملیات مشترک پلیس دزفول و اندیمشک مقدار 18 کیلو و 465 گرم ماده مخدر از نوع شیشه و هروئین را کشف و اعضای یک باند 9 نفره سوداگر مرگ را دستگیر کردند.
 سرهنگ سیدمحمد صالحی روز سه شنبه در تشریح این عملیات که اوایل هفته جاری در شمال خوزستان انجام شد افزود:در این عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) از انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان های کشور مطلع شدند که برای دستگیری سوداگران مرگ بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود:چند گروه عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول و اندیمشک و سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از هماهنگی با مقام قضایی و مستقر شدن در پلیس راه اندیمشک - خرم آباد به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.
این مقام انتظامی افزود:ماموران پس از ساعت ها تلاش یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی یک اقدام غافلگیرانه موفق به توقیف خودرو شدند که در این زمینه راننده به همراه دیگر سرنشین دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد:ماموران در بازرسی از خودرو مقدار 16 کیلو و 968 گرم ماده مخدر هروئین و یک کیلو و 493 گرم ماده مخدر شیشه را که در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.
سرهنگ صالحی در ادامه با اشاره به شناسایی دیگر اعضای این باند در شهرستان دزفول گفت:ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرهای دزفول ، اندیمشک و شوش با هماهنگی قضایی در چهار عملیات جداگانه و منسجم هفت قاچاقچی تحویل گیرنده مواد مخدر را به همراه سه دستگاه خودروی سمند ، پراید و پژو 206 و یکدستگاه موتورسیکلت را در نقاط مختلف شهرستان دزفول دستگیر کردند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد:اعضای باند 9 نفره سوداگر مرگ دستگیر شده به همراه مقدار 18 کیلو و 465 گرم مواد مخدر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار