تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۳۷۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یکی فوتی بر اثربرخورد خودرو با گاردریل درمسیر اهواز به آبادان
برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با گاردریل در مسیر اهواز به آبادان منجر به فوت راننده شد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز گفت: برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با گاردریل در مسیر اهواز به آبادان منجر به فوت راننده شد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: شب گذشته شهروندان با تماس به سامانه  ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از تصادف شدید در مسیر اهواز به آبادان دادند.

وی افزود: تیم آتش نشانی بلادرنگ در کمترین زمان خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با گاردریل برخورد و موجب فوت راننده شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری، راننده فوت شده را از خودرو خارج کرده و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.

حق شناس در پایان با اشاره به اینکه رعایت سرعت مجاز عامل مهمی در کاهش حوادث خودرویی است، گفت: از شهروندان خواهشمندیم با رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار