تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۳۷۰۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله جزایری:
اجتماع امروز مردم اهواز پاسخ کوبنده ای به اربابان داعش است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اجتماع امروز مردم اهواز در تشییع شهدای حله پاسخ کوبنده ای به داعش و اربابان آن است.
 آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری صبح امروز در مراسم تشییع شهدای حله در اهواز اظهار کرد: در غم از دست دادن عده ای از زائران حسینی هستیم که بیشتر آنها معلم قرآن، فاضله و مربی اخلاق بودند و بی جرم و بی گناه و فقط به جرم شیعه علی بودن شهید شدند.

وی با بیان اینکه آنها زائران قبر مطهر فرزند امام علی (ع) بودند که آنها را قطعه قطعه کردند، بیان کرد: تا آخرین قطره خون و نفس ثابت قدم و پابرجا ایستاده ایم.

امام جمعه اهواز با اشاره به حضور باشکوه مردم در این مراسم تشییع تصریح کرد: این اجتماعی بزرگ و بی نظیر شما مردم، امروز پاسخ کوبنده ای به داعشی ها است که چیزی نیستند و مثل حیوانات هستند و آنها را مخاطبان خود نمی دانیم.

آیت الله موسوی جزایری بیان کرد: هیلاری کلینتون رسما اعتراف کرد این گروه های تروریستی را در زمان وزارت امورخارجه خودش در دولت آمریکا بنیان گذاری کردند. آل سعود ملعون و صهیونیست نیز آتش فتنه ای را در دنیا روشن کردند که انشاالله این جمعیتی بزرگی که امروز (قبل تر سراغ ندارم این جمعیت وسیع تا وسط خیابان طالقانی و تا آخر خیابان سی متری مردم حضور دارند) انتقام خود را از آل سعود خواهند گرفت.

وی عنوان کرد: از رحمت های پدرانه و پدر بزرگوار مقام معظم رهبری که عنایت ویژه ای هم به مردم خوزستان دارند تقدیر و تشکر می کنم. در این مصیبت ما را تنها نگذاشتند و دستور فرمودند هیئتی از طرف ایشان برای تسلیت گویی به مردم خوزستان و به ویژه خانواده شهدا در استان حضور پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، مسئول بخش بین المللی بیت مقام معظم رهبری، یکی از اعضای اصلی بیت مقام معظم رهبری و به همراه یکی دیگر از مسئولان دیگر به نمایندگی از مقام معظم رهبری در استان خوزستان حضور پیدا کردند.

آیت الله جزایری ادامه داد: هیئت دیگری از طرف رئیس جمهور و هیئت دولت برای ابراز همدردی آمدند. وزیر اطلاعات و همچنین وزیر کشور نیز برای همدردی و عرض تسلیت در استان حضور پیدا کردند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار