تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۷۱۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آبگرفتگی معابر و قطعی 12ساعته برق برخی مناطق شوشتر
بارش سیل آسای باران که از ساعتات نخستین پنجشنبه در شهرستان شوشتر آغاز شده منجر به آبگرفتگی معابرشهری و روستایی و قطع 12ساعته برق برخی مناطق این شهرستان شد.

 
 بنا بر اعلام مسئولان هواشناسی استان خوزستان، از ساعت 8 صبح پنجشنبه تا ساعت 18 امروز، حدود 40میلیمتر در شوشتر باران باریده است.
برق شهر شرافت، شهرک قلی پور و روستای کوله جاز نیز از ساعت 8 صبح قطع شده و تلاش اکیپ های اتفاقات برق شهرستان شوشتر برای وصل مجدد برق این مناطق بی نتیجه ماند.
فرماندار شوشتر شامگاه پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارایرنا گفت:تمامی دستگاهای اجرایی و امدادی شهرستان برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی ناشی از سیلاب به حالت آماده باش قرار دارند.
مصطفی سمالی افزود:امروز به همراه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان بازدیدی از مناطق در خطر معرض سیلاب انجام شد و مقرر شد شهرداری و آب و فاضلاب شهری طرح علاج بخشی این مناطق را در اسرع وقت انجام دهند.
وی تصریح کرد:در نشست ستاد بحران ساخت وسازهای غیرمجاز در مسیر مسیل های شهری و روستایی ممنوع شده و با جدیت با این موضوع برخورد می شود.
رییس ستاد بحران شهرستان شوشتر نیز در پاسخ به خبرنگار ایرنا در خصوص قطعی برق برخی مناطق شوشتر گفت: قطع برق این مناطق به دلیل سقوط دو پایه برق خط انتقال بوده که به دلیل شدت بارندگی، نیروهای اتفاقات برق موفق به وصل آن نشدند و در صدد هستند تا از نقاط دیگر برق این مناطق را وصل کنند.
این مناطق با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر در بخش مرکزی شهرستان شوشتر قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار