تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۷۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز:
شهادت زائران اربعین ثابت کرد دفاع مقدس همچنان ادامه دارد
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به شهادت زائران خوزستانی در انفجار تروریستی حله در عراق گفت: این حادثه ثابت کرد هنوز جنگ برای ما تمام نشده و دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.
 
 حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه اهواز که در مصلای مهدیه این شهر برگزار شد، شرایط سیاسی امروز کشور را همانند شرایط جنگ احزاب در صدر اسلام توصیف کرد و گفت:برخی ها تصور می کنند که ایران توان مقابله با آمریکا و ابرقدرت ها را ندارد اما اینگونه نیست و دشمنان در مقابل مقاومت و پایداری و روحیه شهادت طلبی ما درمانده شده اند.
وی اظهار کرد: اجتماع هزاران نفر از مردم اهواز برای تشییع 37 شهید فاجعه حله نشان داد که این مردم هنوز هم شعار حسینی 'هیهات من الذله' را سر می دهند.
حاجتی با بیان اینکه امروز دشمن درمانده شده است تصریح کرد: 2 هزار کیلومتر آن طرف تر در شرق دریای مدیترانه که حساس ترین و پرمانع ترین جبهه دشمن است، سربازان ما هر روز بخش های جدیدی را آزاد می کنند و به پیروزی هایی می رسند.
وی اضافه کرد: ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا اعتراف کرده که علیرغم اینکه این کشور 6 هزار میلیارد دلار هزینه کرده اما امروز ایران، قدرتمند منطقه است.
امام جمعه موقت اهواز شهدای حله را شهدای طریق الحسین و کسانی که در راه زیارت امام حسین (ع) شهید شده اند دانست و گفت: این شهدا به ما درس دادند که برای مقاومت و پیروزی باید تقوای الهی پیشه کرد.
وی تاکید کرد: ندای ملت حزب الله ما این است که ایران عقب نشینی نمی کند و همیشه شعار 'مرگ بر آمریکا' سر می دهد.
حاجتی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو اظهار کرد: جریان استحاله طلب و منافق به دنبال مصادره این روز به نام خود است که مسئولان دانشگاه و دانشجویان باید با برگزاری مراسم باشکوه مانع از این امر شوند و راه را بر دشمنان انقلاب و منافقان ببندند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار