تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۳۷۱۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شادگان:
عملیات ساحل سازی در شادگان به زودی آغاز می‌شود
شهردار شادگان از آغاز عملیات ساحل سازی در این شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد
شهردار شادگان از آغاز عملیات ساحل سازی در این شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حسن مزبانی با اشاره به لزوم ساماندهی پارک‌ها اظهار کرد: از مهمترین موارد پارک مرحوم سیدمحود که میزبان پیکر پاک شاعر فرامرزی استان، مرحوم ملافاضل سکرانی نیز هست، به دلیل عدم استفاده از خاک خوب و مطلوب، عدم وجود زهکش، فضای سبز آن نیز غیراصولی و ناقص صورت گرفته و آب خام برای آبیاری نیز ندارد.

مزبانی در ادامه با تاکید بر انجام عملیات ساحل سازی در شادگان خاطرنشان کرد: ساحل سازی رودخانه از طرف پل ارتش تا پل امام و از طرف پل تربیت بدنی نیز در کمیته برنامه برنامه ریزی مطرح و مبلغ 300میلیون تومان برای انجام آن پیشنهاد و تصویب شد.

شهردار شادگان در ادامه اظهار کرد: در زمینه حفظ و نگهداری در آوردهای شهرداری به ویژه تابلوهای نامگذاری معابر به خصوص مهابری که با نام شهدا مزین شده‌اند به فرهنگ سازی گسترده نیازمندیم و با این وجود به زودی تابلوهای جدید نامگذاری خیابان‌ها نصب و تابلوهای فرسوده اصلاح می‌شوند.

وی اظهار کرد: پارک خانواده در خیابان استقلال مراحل مطالعات و طراحی را سپری کرده و مبلغ 300میلیون تومان نیز برای آن پیشنهاد شده است، همچنین سعی می‌شود که اصلاح و توسعه شبکه معابر شهری، از منبع ماده 180 انجام گیرد چرا که از سال 93 و 94 هیچ گونه مبلغی تخصیص و پرداخت نشده است.

مزبانی در خصوص پارک شهر و دغدغه شهروندان در این زمینه، اعلام کرد: از درآمدهای جاری تا پایان سال مبلغی حدود 350میلیون تومان در نظر خواهیم گرفت، برخی از اسباب بازی‌ها حذف و برخی وسایل اضافه خواهد شد و همچنین در قسمتی از پارک، از نظر فضای سبز و مهندسی محیطی آن طراحی جدیدی خواهیم داشت.

شهردار شادگان افزود: در محل بازارچه کنونی یک «سیتی سنتر» اداری تجاری و یک پارکینگ در نظر گرفته شده است و طی مطالعات صورت گرفته حدود 55 میلیارد ریال تخصیص خواهد یافت که قسمتی از مبلغ مذکور را از طریق اخذ وام بانکی تامین خواهیم کرد.

وی گفت: برای روشنایی قسمتی از خیابان بهبهانی نیا، ورودی از طرف ماهشهر نیز مبلغ 440 میلیون تومان تخصیص یافته و تعداد 86  تابلوی علایم ترافیکی از جمله سرعتگاه‌ها و علایم هشدار دهنده خریداری و بزودی نصب خواهند شد.

مزبانی در پایان با اشاره به این نکته که بدهی مجسمه ابن سکیت دورقی به زودی پرداخت می‌شود گفت: از منبع مالیات بر ارزش افزوده، بدهی 3ساله مجسمه ابن سکیت پرداخت و این مجسمه در ورودی شهر از طرف ماهشهر نصب خواهد شد همچنین سه مجموعه پلی اتیلن جدید بازی، یک استخر توپ، ترامبولین و سرسره بادی نیز برای مجموعه بهبهانی‌نیا در نظر گرفته شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار