تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۳۷۱۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌نام 120 شرکت برای حضور در نمایشگاه حفاری خوزستان
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اهواز، از ثبت‌نام 120 واحد در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری خبر داد
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اهواز، از ثبت‌نام 120 واحد در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری خبر داد.

رحیم جلیلی اظهار کرد: در این نمایشگاه تاکنون بیش از 120 واحد از استان‌های خوزستان تهران، اصفهان، فارس، خراسان رضوی و مرکزی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: این نمایشگاه در جهار سالن خرمشهر، کارون، امام رضا (ع) و خلیج‌ فارس برگزار خواهد شد که سالن خلیج‌فارس به دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی اختصاص دارد. برای شرکت‌کنندگان خوزستانی جهت شرکت در این نمایشگاه تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته شده است.

جلیلی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نمایشگاه‌های صنعت حفاری و نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در قالب یک نمایشگاه برگزار می‌شد اما امسال با سیاست وزارت نفت مقرر شد نمایشگاه صنعت نفت و نمایشگاه صنعت حفاری به صورت مجزا برگزار شوند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت نفت در هفته‌های گذشته افزود: همزمان با سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران در یکم دی‌ماه، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری به مدت 4 روز برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9:30 صبح تا 17 بعدازظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان با بیان این‌که مهلت ثبت‌نام جهت شرکت در نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری تا پایان هفته جاری است، عنوان کرد: در حال حاضر در این نمایشگاه حدود 30 غرفه ظرفیت خالی وجود دارد که با توجه به این‌که استقبال از نمایشگاه تاکنون خوب و رضایتبخش بوده است،‌ پیش‌بینی می‌شود این ظرفیت به سرعت تکمیل شود.

جلیلی خاطرنشان کرد: تبلیغات چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری با نصب بیلبورد در نقاط اصلی شهر اهواز و برخی دیگر از شهرهای کشور آغاز و همچنین تمام دعوت‌نامه‌ها چاپ شده است و تبلیغات گسترده‌تر از 22 آذرماه و به طور وسیع آغاز خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار