تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۳۷۱۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز صورت پذیرفت:
صدور دستور رایگان نمودن خدمات درمانی به مراجعین دچار تنگی نفس
دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با انجام هماهنگی های لازم با استانداری خوزستان در این زمینه، دستور رایگان نمودن هزینه خدمات درمانی ارائه شده به بیماران تنفسی ناشی از بارش های باران در اورژانس های بیمارستانهای تابعه دانشگاه را صادر نمود
خوزنیوز: به دنبال تشکیل جلسه ستاد بحران استان در روز چهارشنبه ١٠ آذرماه به منظور اتخاذ تدابیر لازم جهت آمادگی برای بارش های سنگین باران در روزهای آتی و احتمال وقوع رخداد تنگی نفس برای برخی شهروندان، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ضمن اشاره به اقدامات پیشگیرانه مطلوبی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این خصوص از ماهها قبل صورت پذیرفته است، دستور رایگان نمودن ارائه خدمات درمانی به مراجعین احتمالی دچار تنگی نفس ناشی از نخستین بارشهای باران در اورژانس های بیمارستانی را صادر نمود.

به گزارش خوزنیوز؛ بدین منظور، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز با انجام هماهنگی های لازم با استانداری خوزستان در این زمینه، دستور رایگان نمودن هزینه خدمات درمانی ارائه شده به بیماران تنفسی ناشی از بارش های باران در اورژانس های بیمارستانهای تابعه دانشگاه را صادر نمود.

ایدنی در این خصوص اظهار داشت: طبق دستور استاندار خوزستان و اعلام ستاد بحران استان، هزینه ها در اورژانس بیمارستانها برای  بیماران تنفسی ناشی از بارش باران رایگان می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: طبعاً این مصوبه فقط برای بیماران تنفسی است و شامل موارد دیگر نمی شود؛ هر چند که با اجرای طرح تحول نظام سلامت، میزان پرداختی از جیب بیماران در بیمارستان های دانشگاهی تا حد بسیار قابل توجهی کاهش داشته است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا متعجب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
0
0
ابتدا رییس دانشگاه علوم پزشکی گفتند متهم اصلی مشکلات تنفسی گرده گل درخت کنوکارپوس است و این گیاه باید هرس شود. سپس کارشناسان کشاورزی این نظریه را که بدون تحقیق و بررسی داده شده رد کردند و متهم اصلی را صنایع از جمله صنایع نفت اعلام کردند . سپس رییس کمیته آلودگی هوا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در مصاحبه با ایسنا اعلام نمود متهم اصلی تنگی نفس مردم اهواز صنایع و وسایل نقلیه است و در ارتباط با گرده گل کنوکارپوس اعلام کرد باید بررسی بیشتر شود. اکنون نیز همگی مشاهده می کنیم هرس بسیار جزیی این درخت در سطح و محله های شهر اهواز انجام شده است. یعد از بارندگی این جند روزه ریاست دانشگاه اعلام نمود مشکلات تنفسی مردم اهواز در سطح معمولی است و کاهش نیز داشته است. با توجه به آنکه قبلا ریاست دانشگاه معترض بودند که شهرداری هرس این گیاه را در سطح شهر اهواز فقط به میزان 5 تا ده درصد انجام داده است . پس بالاخره علا تنگی نفس مردم اهواز چیست ؟‌
:
:
:
آخرین اخبار