تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۳۷۲۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز خبر داد:
۵ مصدوم در حادثه برخورد پراید با وانت در جاده سربندر
برخورد خودروی پراید با وانت در جاده خلیج فارس ـ کیلومتر ۱۵ به سمت سربندر پنج نفر را راهی بیمارستان کرد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: برخورد خودروی پراید با وانت در جاده خلیج فارس ـ کیلومتر ۱۵ به سمت سربندر پنج نفر را راهی بیمارستان کرد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: شب گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از تصادف شدید در جاده خلیج فارس ـ کیلومتر ۱۵ به سمت سربندر را اطلاع رسانی کردند.

وی افزود: تیم امداد و نجات آتش نشانی بلادرنگ از نزدیک ترین ایستگاه در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی وانت با هم برخورد و بر اثر شدت تصادف چهار نفر سرنشین و یک راننده مجروح شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلادرنگ همزمان با قطع برق و ایمن سازی محل حادثه با تجهیزات پیشرفته امدادی مصدومین محبوس شده را از خودروها خارج و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ مستقر در محل منتقل کردند.

حقشناس در پایان بیان کرد: رعایت سرعت مجاز عامل مهمی در کاهش حوادث خودرویی است. از شهروندان خواهشمندیم ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار