تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۳۷۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختلال در تردد روستائیان بخش چلو و قطعی آنتن تلفن همراه
پس از بارندگی اخیر به دلیل خاکی بودن بیشتر جاده های روستایی و عشایری در این بخش، تردد از جاده های روستایی و عشایری مختل شده است
بخشدار چلو شهرستان اندیکا گفت: پس از بارندگی اخیر به دلیل خاکی بودن بیشتر جاده های روستایی و عشایری در این بخش، تردد از جاده های روستایی و عشایری مختل شده است.

هوشنگ مهمدی روز شنبه اظهارکرد: جاده های روستایی بخش چلو به دلیل موقعیت کوهستانی وسخت گذر بودن متاسفانه پس از هر بارندگی مسدود می شوند و تردد از آنها تنها با خودروهای کمک دار و شاسی بلند امکانپذیر است.

وی افزود:در زمان فعلی تنها یک روستا در این بخش جاده آسفالته دارد و بقیه روستاها از نعمت آسفالت محروم هستند.

بخشدار چلو ادامه داد: با پیگیری انجام شده توسط مسئولان شهرستان و خوزستان مقرر شده 110کیلومتر از راه های ارتباطی شهرستان اندیکا از منابع ملی بهسازی و آسفالت شود که امیدواریم در این زمینه به بخش چلو توجه خاصی شود.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات این بخش آنتن دهی نامناسب و قطعی مداوم شبکه تلفن همراه است به طوری که در دو روز گذشته ارتباط تلفن همراه در این بخش قطع شده بود.

مهمدی گفت:جاده ارتباطی شهرستان اندیکا به بازفت نیز شب گذشته به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود که خوشبختانه بامداد امروز این مسیر بازگشایی و تردد به روند عادی برگشته است.

بخش چلو با جمعیتی بالغ بر 15هزار نفر از بخش های تابعه شهرستان اندیکا است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار