تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۳۷۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیکا:
مسیرهای ارتباطی اندیکا دچار خسارت شد
طی بارندگی روزهای گذشته، به راه های شهرستان به ویژه راه های روستایی و مناطق کوهستانی خسارت وارد شده که در حال بررسی و پیگیری میزان خسارت های وارد شده هستیم
فرماندار اندیکا گفت: طی بارندگی روزهای گذشته، به راه های شهرستان به ویژه راه های روستایی و مناطق کوهستانی خسارت وارد شده که در حال بررسی و پیگیری میزان خسارت های وارد شده هستیم.

منوچهر ورناصری اظهار کرد: بارندگی از صبح روز پنجشنبه در این شهرستان آغاز و تا شب گذشته نیز ادامه داشت. در این بارندگی ها استاندار خوزستان از صبح پنجشنبه تا عصر روز گذشته بازدیدهای بسیاری از مناطق مختلف شهرستان را داشت.

وی افزود: ساعت ۲۰ شب گذشته در منطقه شمیبار تالاب شیمبار سرریز کرده و جاده را آب گرفت که بلافاصله به همراه تیم های هلال احمر و راهداری در منطقه حضور پیدا کردم.

فرماندار اندیکا تصریح کرد: یک دستگاه خودروی تیبا در این آبگرفتگی مانده بود که با همکاری گروه های امدادی سرنشینان آن نجات پیدا کردند.

ورناصری بیان کرد: محور اندیکا به شهرکرد به دلیل این آبگرفتگی مسدود شده بود ولی بعد از چند ساعت بامداد امروز این محور بازگشایی و ترددها نیز عادی شدند.

وی عنوان کرد: در نقاط مختلف این شهرستان شاهد ریزش کوه بودیم که هم اکنون دستگاه ها در حال فعالیت برای رفع این ریزش کوه ها هستند.

فرماندار اندیکا در ارتباط با خسارت های وارد شده در بارندگی های اخیر گفت: به راه های شهرستان به ویژه راه های روستایی و مناطق کوهستانی خسارت وارد شده که در حال بررسی و پیگیری میزان خسارت های وارد شده هستیم.

ورناصری یادآور شد: حجم بارندگی ها خیلی بالا بود و با اولین بارندگی قسمت جاده منطقه شیمبار نیز دچار آبگرفتگی شد.

وی در پایان خبر داد: با تأکید استاندار خوزستان به مدیرکل هواشناسی خوزستان مقرر شده تا سیستم های هواشناسی را در این شهرستان مستقر کردند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار