تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۳۷۲۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شادگان خبر داد:
آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی در شادگان
شهردار شادگان از آغاز عملیات چندین پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر خبر داد
شهردار شادگان از آغاز عملیات چندین پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر خبر داد.

حسن مزبانی پور اظهار کرد: عملیات ساحل سازی در این شهر در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم ساماندهی پارک‌ها افزود: از مهمترین موارد پارک مرحوم سید محمود که میزبان پیکر پاک شاعر فرامرزی استان، مرحوم ملافاضل سکرانی نیز هست، به دلیل عدم استفاده از خاک خوب و مطلوب، عدم وجود زهکش، فضای سبز آن نیز غیراصولی و ناقص صورت گرفته و آب خام برای آبیاری نیز ندارد.

شهردار شادگان در ادامه با تاکید بر انجام عملیات ساحل سازی در شادگان خاطرنشان کرد: ساحل سازی رودخانه از طرف پل ارتش تا پل امام و از طرف پل تربیت بدنی نیز در کمیته برنامه برنامه ریزی مطرح و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای انجام آن پیشنهاد و تصویب شد.

مزبانی پور اضافه کرد: در زمینه حفظ و نگهداری در آوردهای شهرداری به ویژه تابلوهای نامگذاری معابر به خصوص مهابری که با نام شهدا مزین شده‌اند به فرهنگ سازی گسترده نیازمندیم و با این وجود به زودی تابلوهای جدید نامگذاری خیابان‌ها نصب و تابلوهای فرسوده اصلاح می‌شوند.

وی ادامه داد: پارک خانواده در خیابان استقلال مراحل مطالعات و طراحی را سپری کرده و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای آن پیشنهاد شده است، همچنین سعی می‌شود که اصلاح و توسعه شبکه معابر شهری، از منبع ماده ۱۸۰ انجام گیرد چرا که از سال ۹۳ و ۹۴ هیچ گونه مبلغی تخصیص و پرداخت نشده است.

شهردار شادگان در خصوص پارک شهر و دغدغه شهروندان در این زمینه، اعلام کرد: از درآمدهای جاری تا پایان سال مبلغی حدود ۳۵۰ میلیون تومان در نظر خواهیم گرفت، برخی از اسباب بازی‌ها حذف و برخی وسایل اضافه خواهد شد و همچنین در قسمتی از پارک، از نظر فضای سبز و مهندسی محیطی آن طراحی جدیدی خواهیم داشت.

مزبانی پور بیان کرد: در محل بازارچه کنونی یک «سیتی سنتر» اداری تجاری و یک پارکینگ در نظر گرفته شده و طی مطالعات صورت گرفته حدود ۵۵ میلیارد ریال تخصیص خواهد یافت که قسمتی از مبلغ مذکور را از طریق اخذ وام بانکی تامین خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: برای روشنایی قسمتی از خیابان بهبهانی نیا، ورودی از طرف ماهشهر نیز مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان تخصیص یافته و تعداد ۸۶  تابلوی علایم ترافیکی از جمله سرعتگاه‌ها و علایم هشدار دهنده خریداری و بزودی نصب خواهند شد.

شهردار شادگان در پایان با اشاره به این نکته که بدهی مجسمه ابن سکیت دورقی به زودی پرداخت می‌شود، عنوان کرد: از منبع مالیات بر ارزش افزوده، بدهی سه ساله مجسمه ابن سکیت پرداخت و این مجسمه در ورودی شهر از طرف ماهشهر نصب خواهد شد. همچنین سه مجموعه پلی اتیلن جدید بازی، یک استخر توپ، ترامبولین و سرسره بادی نیز برای مجموعه بهبهانی‌نیا در نظر گرفته شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار