تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۳۷۲۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس فتا استان خوزستان خبر داد:
اخاذ سایبری در دام افتاد
فردی که با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی قصد اخاذی داشت، توسط پلیس فتا استان خوزستان دستگیر شد.
 
رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: فردی که با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی قصد اخاذی داشت، توسط پلیس فتا استان خوزستان دستگیر شد.  
سرهنگ حسنوند در تشریح این خبر گفت: چندی پیش شخصي با در دست داشتن مرجوعه قضايي مراجعه و اظهار نمود فردي ناشناس در فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي اقدام به تهديد اينجانب نموده و بيان داشته اگر مبلغ  220 میلیون ریال به حساب وی واريز نکنم اقدام به انتشار تصاوير شخصي من در فضاي مجازي مي‌کند، که این امر باعث سلب آسايش اينجانب و خانواده‌ام شده است.

 وی افزود: بلافاصله پس از اخذ اظهارات شاکی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با بررسي‌هاي فنی به عمل آمده توسط کارشناسان این پليس و استفاده از شگردهاي پلیسی،متهم شناسايي و دستگير شد.

 رئیس پلیس فتا استان خوزستان در خاتمه ضمن اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی هشدار داد: با فرهنگ سازی و آموزش تمامی اقشار جامعه در استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌توان تا حد زیادی از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری نمود.

سرهنگ حسنوند در پایان از هموطنان عزيز خواست ضمن هوشياری و رعايت اصول ایمنی برای فعالیت در فضای مجازی گفت: در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوريت‌های سايبری، لينک ثبت گزارش‌های مردمی اعلام نمایند./پلیس فتا
:
:
:
آخرین اخبار