تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۷۲۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
بهسازی جاده هندیجان ماهشهر نیاز به بودجه استانی دارد
جاده هندیجان به ماهشهر مشکلاتی دارد و نیاز به رفع معایب آن بسیار ضروری است اما کشور با مشکلات مالی مواجه است امیدواریم مشکل مالی این جاده حل شود
فرماندار هندیجان گفت: جاده هندیجان به ماهشهر مشکلاتی دارد و نیاز به رفع معایب آن بسیار ضروری است اما کشور با مشکلات مالی مواجه است امیدواریم مشکل مالی این جاده حل شود.

سید مهران رفیعی امروز در جلسه شورای سلامت که در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد، اظهار داشت: برخی از مردم در رانندگی بی‌احتیاطی می‌کنند و به‌طور صحیح قوانین را اعمال نمی‌کنند.

وی افزود: جاده هندیجان به ماهشهر مشکلاتی دارد و نیاز به رفع معایب آن بسیار ضروری است اما کشور با مشکلات مالی مواجه است امیدواریم مشکل مالی این جاده حل شود.

فرماندار هندیجان بیان کرد: در خصوص جاده هندیجان به ماهشهر با استاندار خوزستان، نماینده مردم در مجلس صحبت کرده‌ام تا راه‌حلی برای این جاده پیدا کنیم و ساخت آن تکمیل گردد.

وی گفت: جاده هندیجان یک پروژه ملی است و اعتبارات باید از مرکز تخصیص داده شود این جاده نیاز به مقاوم‌سازی، آسفالت جدید دوطرفه کردن دارد تلاش ما در این خصوص ادامه دارد.

رفیعی در خصوص شرکت نکردن مدیران در جلسات عنوان کرد: اگر مدیران در جلسات شرکت نکنند به استانداری نامه‌نگاری کرده و اعلام می‌کنم فلان مدیر در جلسات فرمانداری شرکت نمی‌کند ولی این تصمیم را هنوز اجرایی نکرده‌ام و اگر لازم شد انجام خواهم داد.

وی افزود: در خصوص غیبت مدیران در جلسات فرمانداری تصمیم جدی گرفته خواهد شد انتظار است مدیران در جلسات شرکت کنند چراکه اینجا مشکلات مطرح و برای حل آن تصمیم‌گیری می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار