تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۳۷۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصادف در ملاشیه اهواز جان موتورسیکلت سوار را گرفت
مدیر روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز از فوت یک موتورسیکلت سوار در یک حادثه تصادف در شهر اهواز خبر داد.

مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت 00:11 بامداد امروز(14 آذر) با تماس به سامانه 125 سازمان آتش‌نشاني اهواز، از برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر ملاشیه خبر داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشاني آتش‌نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد. آتش‌نشانان با حضور در محل، همزمان با قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین، ایمن‌سازی‌های اولیه محل حادثه را انجام داده و با به کارگیری ابزار ویژه امداد و نجات در خودرو را گشوده و مصدومان را به آمبولانس اورژانس منتقل کردند.

حق‌شناس گفت: متاسفانه در این حادثه دلخراش، راکب موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد و 2 سرنشین خودروی پراید و یک سرنشین موتورسیکلت مصدوم شدند که توسط آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از انتقال خودرو و موتورسیکلت به حاشیه خیابان و عادی شدن مسیر تردد خودروها، به عملیات خود پایان دادند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار