تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۳۷۳۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب رتبه برتر در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز
خوزنیوز: نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان که از 6 الی 10 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار گردید، معاونت درمان به عنوان نماینده دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با محوریت معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت و توریسم درمانی در این نمایشگاه شرکت نمود.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، غرفه دانشگاه در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان خوزستان، موفق به کسب رتبه نخست گردید.

غرفه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به دلیل استفاده از استانداردهای نمایشگاهی، بکارگیری فنون مدیریت دانش، تنوع خدمات به مشتریان، تنوع در تبلیغات، نظم و رعایت اصول تشریفات، معرفی بیمارستان های درحال ساخت و تاثیر آنها بر جذب سرمایه و نیروهای متخصص در کشور، بکارگیری روش های جذب و رضایت مشتریان توانست رتبه نخست این نمایشگاه را بدست آورد.

دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه و مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان و دکتر ایرج نظری معاون درمان با حضور در غرفه دانشگاه در طول برگزاری آن، ضمن پاسخ به سوالات گروه مستندسازی این نمایشگاه و خبرنگاران از ابتکار عمل، دلسوزی و پشتکار مدیر و دست اندرکاران غرفه تقدیر و تشکر نمودند.

شایان ذکر است در زمان برگزاری این نمایشگاه دکتر شریعتی استاندارخوزستان، جمعی از مدیران کل استان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، شخصیت های علمی، اجتماعی و سیاسی ازغرفه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دیدن و از نزدیک در جریان پروژه های در دست ساخت و میزان اشتغال زایی آن در استان و نیز جذب نیروهای متخصص آشنا شدند.
:
:
:
آخرین اخبار