تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۳۷۳۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در اهواز:
شهدای مدافع حرم به "مقاومت" هویت دادند
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز شهدا و خانواده‌های شهدا به انقلاب اسلامی و نیز مقاومت هویت دادند‌
شهدای مدافع حرم به جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز شهدا و خانواده‌های شهدا به انقلاب اسلامی و نیز مقاومت هویت دادند‌.

سردار علی فضلی در کنگره 14 هزار شهید کارگری کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدای مدافع حرم انسان‌هایی با بصیرت و متعالی بودند که هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی محافظت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی تا به امروز شهدا انقلاب را حفظ کرده و به مقاومت هویت داده‌اند، افزود: مدافعان حرم فراتر از شهدای دوران دفاع مقدس برای دفاع از آرمان‌های اسلام گام برداشتند و برای حریم اهل بیت(ع) جانفشانی کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدای دوران دفاع مقدس توسعه دهندگان فرهنگ ایثار و شهادت بودند، بیان کرد: شهید علیرضاحاجی‎وند قیاسی در خانواده‌ای متدین ومذهبی رشد کردند و دو سال برای رفتن به سوریه بی‌قراری کردند و سرانجام این شهید والا مقام برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند؛ این انسان‌های متعالی مقاومت کردند تا در برابر حضرت محمد(ص) روسفید و سرافراز باشند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم همیشه آرمان شهادت در سر داشته‌اند، گفت: شهدای مدافع حرم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پرچم اسلام را برافراشته‌اند به طوری که آرامش و امنیت کشور را امروزه مرهون خون پاک شهدا هستیم. اگر شهدایی مثل شهید علیرضاحاجی‎وند قیاسی نمی‌بودند دفاع از حرمین شریفین اتفاق نمی‌افتاد و امروز نه در مرزها بلکه در داخل شهرها باید با تکفیری‌ها می‌جنگیدیم.

سردار فضلی به 1153 شهید کارگر خوزستان اشاره کرد و با بیان اینکه شهدای کارگر تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) را در بین همه اقشار جامعه نشان دادند، عنوان کرد: شهید حاجی‌وند مقوله دشمن ستیزی را که از آرمان‌های انقلاب اسلامی بود را محقق کرد و امروز شهدا و خانواده‌های شهدا به انقلاب اسلامی و نیز مقاومت هویت دادند‌اند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا بزرگترین حق را بر گردن ما دارند، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: شهدای مدافعان حرمین افضل‌تر هستند چرا که امروز بصیرت این شهدا به گونه‌ای متعالی شده که در خارج از کشور گروه‌های مقاومت را راه‌اندازی کرده تا امروز ما بتوانیم در جزیره امن ایران این یادواره را برگزار کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار