تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۳۷۳۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تردد دانشجویان و اساتید هندیجانی در مسیر گل‌آلود/تصاویر
به علت بارندگی‌های اخیر جاده خاکی دانشگاه پیام نور هندیجان به‌شدت گل‌آلود شده و تردد وسایل نقلیه در آن بسیار سخت شده است.
با بارش باران، زمین طراوت خود را به دست آورد و خوشحالی مردم بخصوص کشاورزان را در پی  داشت اما برخی مناطق هستند که دچار مشکلات ناشی از تجمع آب یا باتلاقی شدن زمین شده‌اند.

همه ما منتظر بارش باران رحمت الهی بودیم و با بارندگی‌های بسیار خوب اخیر خوشحالی را در بین مردم بخصوص کشاورزان دیده‌ایم اما این باران باعث باتلاقی شدن جاده دانشگاه پیام نور هندیجان شد.

دانشگاه پیام نور هندیجان در ورودی شهرستان هندیجان از سمت ماهشهر واقع‌شده است و در حدود یک کیلومتر با جاده اصلی فاصله دارد از خاکی بودن این جاده چندین سال می‌گذرد.

پیاده‌روی یا موتورسواری برای گذشت از این جاده غیره ممکن است فقط از طریق خودرو باتحمل زیگزاگ‌های خطرناک ممکن می‌باشد و این مورد برای خانم‌ها سخت است.

برخی از دانشجویان در این خصوص گفتند: چندین سال است از طریق مسئولان پیگیر آسفالت این جاده هستیم که تاکنون به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم. این جاده در تابستان هم به علت فراز و نشیب‌های ایام بارندگی خطرناک بوده و وسایل نقلیه با سختی تردد می‌کنند.


بارها به مسئولان پیشنهاد دادیم و خواستار شدیم اگر توانایی انجام آسفالت ندارید حداقل شن‌ریزی و مراحل سفت‌کاری را انجام دهید تا حداقل در ایام بارندگی این‌گونه با جاده باتلاقی روبرو نشویم و تردد راحت‌تر شود که بازهم کسی گوش شنوایی نداشت.

دانشگاه یک مکان فرهنگی، علمی است. دانشگاه محل آموختن علم، ادب و تبادل فرهنگ و هنر است در آن زنان، مردان آینده کشور مشغول تحصیل هستند سزاوار نیست ما برای آن‌ها حداقل امکانات را فراهم نکنیم.

در دانشگاه پیام نور هندیجان اساتید بزرگ کشور تدریس می‌کنند مایه تأسف است در هندیجان کسی نیست که نتواند یک جاده کوچک ساده را از این وضعیت اسفناک باتلاقی خارج نکند.

هیئت مؤسس دانشگاه، شهرداری، راه و شهرسازی، راهداری و دیگر مسئولان مرتبط کجا هستند که بیایند از نزدیک شاهد مشکلات دانشگاه پیام نور هندیجان باشند امیدوارم گوش شنوایی باشد و مشکل چندین ساله این دانشگاه را مرتفع کنند.

دانشگاه پیام نور هندیجان چند ماهی است رئیس ندارد فقط با دو خانم اداره می‌شود. دانشگاه پیام نور هندیجان از بدو تأسیس دو رئیس به نام حسن جمشیدی مهر و محمدحسن طلاوری داشته که هر دوی آن‌ها بعد از مدتی ریاست بر این دانشگاه ارتقا پست یافته و در دانشگاه پیام نور مرکز استان خوزستان مشغول به خدمت شدند.

تلاش خبرنگار ما در تماس با شهردار هندیجان تاکنون ناموفق بوده است.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار