تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۳۷۳۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه مرکز تخصصی حفظ قرآن در خوزستان افتتاح می‌شود
سه مرکز تخصصی حفظ قرآن در شهرستان‌های اهواز، شادگان و بهبهان از سوی مدیریت شعب مکتب‌‌القرآن ثارالله استان خوزستان افتتاح خواهد شد
سه مرکز تخصصی حفظ قرآن در شهرستان‌های اهواز، شادگان و بهبهان از سوی مدیریت شعب مکتب‌‌القرآن ثارالله استان خوزستان افتتاح خواهد شد.

حسین سلیمی‌پور، مدیر شعب مکتب‌القرآن ثارالله استان خوزستان از آماده‌سازی جهت افتتاح ۳ مدرسه تخصصی حفظ قرآن در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در حال آماده‌سازی جهت افتتاح سه مرکز تخصصی حفظ قرآن و علوم قرآنی در سه شهرستان استان خوزستان هستیم، افزود: این مراکز در شهرستان‌های اهواز، شادگان و بهبهان افتتاح خواهد شد.

سلیمی‌پور با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کلاس‌ها و دوره‌های این مراکز از ابتدای سال ۱۳۹۶ آغاز خواهد شد، افزود: در این مراکز به صورت تخصصی حفظ قرآن به قرآن‌آموزان آموزش داده می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراکز از حافظان اجزاء دیگر مؤسسات جهت حضور دراین مراکز دعوت می‌شود و پس از قبولی در آزمون ارزیابی و تعیین سطح حفاظ قرآن شرکت کننده در دوره‌های این مرکز شرکت داده خواهند شد.

مدیر شعب مکتب‌القرآن ثارالله استان خوزستان با اشاره به اینکه در این مراکز از حافظان حداقل ۲۰ جزء قرآن به عنوان مربی استفاده خواهد شد، افزود: مربیان علوم قرآنی نیز پس از گذراندن یک دوره از سوی این مکتب‌القرآن به عنوان مربی در این مراکز استفاده خواهند شد.

وی عنوان کرد: دوره‌های این مرکز به صورت رایگان به قرآن‌آموزان ارائه می‌شود و هدف از افتتاح و ایجاد این مراکز تربیت تخصصی حفاظ قرآن در سه دوره یک، دو و سه ساله است و از حافظان این مراکز انتظار می‌رود که پس از اتمام حفظ قرآن بر همه قرآن تسلط داشته باشند و از نظر تجوید و صوت و لحن نیز دارای سطح قابل قبولی باشند.
:
:
:
آخرین اخبار