تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۳۷۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقال آب سرچشمه‌های کارون برای طرح‌های صنعتی
تا لغو مصوبه در رابطه با انتقال آب از سرچشمه های کارون از طریق پروژه های انتقال آب کوهرنگ ۳ و بهشت آباد عقب نمی‌نشینیم
ریس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: تا لغو مصوبه در رابطه با انتقال آب از سرچشمه های کارون از طریق پروژه های انتقال آب کوهرنگ ۳ و بهشت آباد عقب نمی‌نشینیم.

اردشیر نوریان، رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: نمایندگان دو استان چهارمحال بختیاری و خوزستان در حاشیه تقدیم لایحه بودجه کشور توسط ریس جمهور نسبت به مصوبه هیات دولت برای اجرای دو پروژه انتقال آب بهشت اباد و کوهرنگ 3 اعتراض کردند.

وی ادامه داد: اگر چه دولت بارها در جمع مردم استان چهارمحال بختیاری صرفا بر انتقال آب تاکید داشت اما بند ۴ این مصوبه پرده از ماهیت انتقال آب جهت مصارف صنعتی برداشته و از بانک مرکزی می‌خواهد پرداخت تسهیلات را منوط به تامین سهمیه آب طرح‌های صنعتی توسط وزارت نیرو کند.

نوریان اظهار داشت: در حالی هیات دولت مجوز اجرای پروژه‌های انتقال آب بهشت آباد و کوهرنگ ۳ را صادر کرده که این دو پروژه مجوز های قانونی لازم از جمله مجوز زیست محیطی را ندارند.

وی تاکید کرد: ریس جمهور در حاشیه اعتراض نمایندگان مردم استان ضمن بی اطلاعی از این مصوبه عنوان کرد که موضوع را پیگیری خواهد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال بختیاری بیان داشت: ما با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی نظیر تحقیق و تفحص از پروژه‌های انتقال آب، موضوع را تا انتها پیگیری می‌کنیم.

مرجع / ایلنا
:
:
:
آخرین اخبار