تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۳۷۳۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نجات پسربچه بازیگوش اهوازی از آسانسور
مدیر روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز از نجات کودکی خبر داد که با بازیگوشی دستش در آسانسور گیر کرده بود
مدیر روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز از نجات کودکی خبر داد که با بازیگوشی دستش در آسانسور گیر کرده بود.

مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت 18:37روز گذشته (14 آذرماه) با تماس به سامانه 125 سازمان آتش‌نشاني اهواز، خبر از گیر کردن دست پسربچه‌ای در آسانسور واقع در منطقه زیتون کارمندی داده شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش‌نشانان را با امکانات و تجهیزات مورد نیاز از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام نمود.

حق‌شناس ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه و با ايمن‌سازي محل حادثه و استفاده از تجهيزات دست فرد مصدوم را که پسربچه‌ای حدودا 2 ساله بود را با رعایت نکات ایمنی آزاد کرده و برای اعزام به مرکز درمانی به آمبولانس اورژانس منتقل کردند.

وی گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشاني، بازیگوشی پسربچه تشخیص داده شد. با توجه به این موضوع، از والدین تقاضا داریم به فرزندان دلبند خود هشدار دهند که آسانسور محل بازی نیست و بازی در آسانسور خطرساز است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار