تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۳۷۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 20 میلیارد به آسفالت 11 روستای بخش شاوور
20 میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت معابر 11 روستای محروم این بخش اختصاص یافته است
بخشدار شاوور شهرستان شوش گفت:20 میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت معابر 11 روستای محروم این بخش اختصاص یافته است.

بخش شاوور از توابع شهرستان شوش با 120 روستا و 90 هزار نفر جمعیت بزرگترین بخش در استان خوزستان است.

عباس پورعاطف روز دوشنبه با اشاره به وضعیت آسفالت روستاهای این بخش افزود:با کار جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اعتبار دهیاری ها طرح آسفالت معابر 11 روستای این بخش در دست پیگیری است.

وی اظهار کرد:این طرح که پس از اتمام عملیات گازکشی در این روستاها اجرایی می شود شامل 130 هزار مترمربع عملیات آسفالت می باشد.

بخشدار شاوور همچنین به مشکل قطع برق تعدادی از روستاهای این بخش بر اثر بارندگی اواخر هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این بارندگی پنج دستگاه ترانس برق در بخش شاوور از مدار خارج شد و موجب قطع برق 20 روستای این بخش شد که با تلاش شبانه روزی اداره برق الوان ترانس های آسیب دیده تعویض شده و پس از 24 ساعت برق این روستاها وصل شد.

پورعاطف به دیگر فعالیت های انجام شده در روستاهای بخش شاوور اشاره کرد و گفت: ساخت پل ورودی روستای بیت یباره،احداث پل شناور روستای سن بهادل بر روی رودخانه کرخه و راه ارتباطی 33 روستا به چنانه از توابع بخش فتح المبین،پل ورودی بر روی رودخانه شاوور در روستای اسماعیل غانم و ساخت پل بر روی رودخانه شاوور در مسیر جاده اصلی روستای کعب نبی و 9 روستای منطقه از جمله اقدام های انجام شده در حوزه راه روستایی در این بخش می باشد.

وی در ادامه احداث پل ورودی روستای سادات نجات بزرگ ،احداث پل در مسیر جاده اصلی روستای بیت ماشی،پل ورودی روستای کعب نبی و اجرای طرح در زمینه برق در 9 روستای بخش شاوور همراه با تامین 50 پایه بتنی برق را از دیگر فعالیت های بخشداری شاوور در یکسال اخیر برشمرد.

بخش شاوور با 2 شهر الوان و شاوور در شهرستان شوش واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار