تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۳۷۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز تاکید کرد:
ضرورت برگزاری تریبون‌های آزاد و مناظره در دانشگاه‌ها
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز با بیان اینکه لازم است تمام مصوبات کمیسیون دانشجویی اجرایی شوند و به جد پیگیر این مصوبات هستیم، خاطرنشان کرد: باید امکان برگزاری تریبون‌های آزاد، مناظره و گفت‌وگو در دانشگاه‌ها فراهم باشد
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: لازم است تمام مصوبات کمیسیون دانشجویی اجرایی شوند و به جد پیگیر این مصوبات هستیم.

علی مظفری ظهر امروز در جلسه کمیسیون امور دانشجویی شهرستان اهواز با اشاره به فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو اظهار کرد: شایسته است همان‌گونه که در خور شأن دانشگاهیان و دانشجویان است برنامه‌های روز دانشجو که از پیش توسط دانشجویان و اساتید مشخص شده‌اند برگزار شوند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز با بیان اینکه لازم است تمام مصوبات کمیسیون دانشجویی اجرایی شوند و به جد پیگیر این مصوبات هستیم، خاطرنشان کرد: باید امکان برگزاری تریبون‌های آزاد، مناظره و گفت‌وگو در دانشگاه‌ها فراهم باشد.

مظفری با اشاره به ساماندهی خوابگاه‌های دانشجویی گفت: معتقدیم خوابگاه‌های بدون مجوز و فاقد شرایط لازم پلمب شوند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور مسؤولان و نمایندگان دانشگاه‌ها، شهرداری و سایر اعضای کمیسیون دانشجویی برگزار شد بر تأمین روشنایی و هرس درختان اطراف خوابگاه‌های دانشجویی، فعالیت بیشتر نمایندگان حقوقی دانشجویان و پیگیری مسائل مربوط به آنان و تجلیل از دانشجویان برتر و موفق دانشگاه ها تأکید شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار