تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۳۷۴۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح پنج سال آخر خدمت برای پرداخت حقوق بازنشستگی هنوز مصوب نشده است
طرح افزایش 2 سال آخر خدمت بیمه شدگان تامین اجتماعی برای حقوق دوران بازنشستگی به پنج سال هنوز در هیات مدیره سازمان متبوع مصوب نشده است
رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح افزایش 2 سال آخر خدمت بیمه شدگان تامین اجتماعی برای حقوق دوران بازنشستگی به پنج سال هنوز در هیات مدیره سازمان متبوع مصوب نشده است.

دکتر عباس کبریایی زاده شامگاه دوشنبه در پاسخ به نگرانی هایی کارکنان زیرپوشش قانون تامین اجتماعی که در رسانه ها و فضای مجازی نیز بازتاب داشته افزود: در این خصوص بحث های زیاد و مکرری شده است ولی مصوبه مستقلی نداشته ایم.

وی گفت: پس از تصویب برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی در مجلس شورای اسلامی ، تصمیم نهایی در این خصوص که 2 یا پنج سال آخر خدمت ملاک پرداخت مستمری قرار گیرد گرفته می شود.

* استانداردهای مورد نظر وزارت بهداشت را درباره بیمارستان امیرکبیر اهواز اجرایی می کنیم

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به دلیل تاخیر طولانی مدت در افتتاح بیمارستان 96تختخوابی تامین اجتماعی (امیر کبیر) اهواز گفت: مهمترین دلیل افتتاح نشدن این بیمارستان تامین نشدن استانداردهای مورد نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است.

وی ادامه داد: به علت طولانی شدن زمان ساخت این بیمارستان که حدود 10سال بوده تغییراتی در استانداردهای وزارت بهداشت و درمان به وجود آمده است که سازمان تامین اجتماعی با تغییراتی در حال رعایت استانداردهای مورد نظر و رفع ایرادهای فنی است.

کبریایی زاده افزود: امیدوار هستیم تا پیش از دهه فجر امسال بیمارستان امیر کبیر افتتاح شود و در خدمت بیمه شدگان قرار گیرد.

حدود یک سال است ساخت ساختمان بیمارستان امیرکبیر اهواز به پایان رسیده است اما هنوز به بهره برداری نرسیده است.

* تلاش برای ماندگاری نیروهای متخصص در خوزستان

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش می کنیم ماندگاری پزشکان و نیروی متخصص در خوزستان که با چالش ها و معضلات زیادی از جمله آلودگی هوا ، ریزگردها و پیامدهای جنگ تحمیلی روبه رو است با طرح های انگیزشی افزایش دهیم.

وی ادامه داد:برخورداری کارکنان شاغل در مناطق محروم و کم برخوردار از امتیازها ، مسایل رفاهی و حتی استخدامی مصوب و ابلاغ شده که امید است انگیزه برای خدمت در این مناطق افزایش یابد.

کبریایی زاده افزود: در بخش درمان تامین اجتماعی خوزستان با مضایق زیادی از حیث نیرو و چارت سازمانی رو به رو هستیم ولی امیدواریم با بهره برداری از بیمارستان تامین اجتماعی آبادان و امیرکبیر این نقایص و کمبودها برطرف شود.

وی بر شتاب بخشی به روند ساخت و ساز بیمارستان های تامین اجتماعی آبادان و دزفول تاکید کرد و گفت: با وجود مشکلات اعتباری سازمان، این دو بیمارستان طبق برنامه به بهره برداری خواهد رسید.

* در پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان خللی ایجاد نشد

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی اظهارکرد:با وجود کمبودهای اعتباری ، رکود و تحریم ها ، در پرداختی های مستمری بگیران و بازنشستگان خللی ایجاد نشده است.

وی از افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده خبر داد ولی به جزئیات آن اشاره نکرد.

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی برای افتتاح بخش نوسازی شده زنان بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز و بررسی مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان و دیدار با کارکنان و مدیران مراکز درمانی به این استان سفر و از بیماران بستری در بیمارستان امیرالمومنین(ع) عیادت کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار