تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۳۷۴۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اقدام به موقع پلیس، مانع خودکشی دو برادر آبادانی شد
دو برادر آبادانی وقتی برابر حکم پلمپ محل کارشان قرار گرفتند تصمیم به خودکشی داشتند که با حضور پلیس این دو جوان از اجرای نقشه خود پشیمان شدند
دو برادر آبادانی وقتی برابر حکم پلمپ محل کارشان قرار گرفتند تصمیم به خودکشی داشتند که با حضور پلیس این دو جوان از اجرای نقشه خود پشیمان شدند.

ساعت 12 ظهر دوشنبه 15 آذرماه - دیروز -ماموران کلانتری 16 امیرکبیر آبادان با در دست داشتن حکم قضایی برای پلمپ یک واحد کارواش به خیابان شهید منتظری این شهر رفتند اما وقتی قصد پلمپ این کارواش را داشتند، در برابر رفتار عجیب صاحب آن قرار گرفتند.

این دو برادر وقتی دیدند که شرکت پالایش نفت آبادان از آنها شاکی است و ماموران قصد پلمپ کارواش را دارند در اقدامی عجیب با برداشتن ظرف بنزین به پشت بام مغازه رفته و تیم پلیسی را تهدید به خودکشی کردند.

سرهنگ همت علی ترکرانی جانشین نیروی انتظامی و سرگرد واحد مظفر رییس بازرسی نیروی انتظامی شهر آبادان با در جریان قرار گرفتن سناریوی اقدام به خودکشی این دو برادر، به محل مراجعه کردند.

یکی از برادرها با دیدن ماموران در حالی که ظرف بنزین در دست داشت، گفت:50 سال پیش پدرمان از شرکت نفت این ملک را به مدت قرار داد 99 سال اجاره کرده است و من و برادرم و کارگرهایمان از این ملک خرجی زندگی را تامین می کنیم، ولی شرکت پالایش نفت با اقدام قهری از ما شکایت کرده و می خواهد 49 سال زودتر از قرارداد، ملک را پس بگیرد.

سرهنگ ترکرانی ابتدا با تماس با قاضی پرونده خواست تا حکم پلمپ کارواش اجرا نشود و با آرام کردن دو برادر، آنها را از اقدام به خودسوزی پشیمان کرد تا با ارائه مدارک به دادگاه به روند پرونده رسیدگی شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار