تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۳۷۴۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکذیب لغو سخنرانی کریمی قدوسی در رامهرمز
با پیگیری فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رامهرمز برنامه سخنرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که قرار بود دیروز برگزار شود با برطرف شدن مشکل پیش آمده امروز برگزار می‌شود
با پیگیری فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رامهرمز برنامه سخنرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که قرار بود دیروز برگزار شود با برطرف شدن مشکل پیش آمده امروز برگزار می‌شود.

در پی انتشار خبری مبنی بر لغو سخنرانی کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد رامهرمز که قرار بود به مناسبت روز دانشگاه برگزار شود توضیحاتی از سوی مسئولان بسیج این دانشگاه ارائه شد.

براساس این توضیحات قرار بوده سخنرانی این نماینده مجلس روز گذشته در رامهرمز برگزار شود؛ با پیگیری مسئولان بسیج دانشجویی و همکاری مسئولان دانشگاه آزاد رامهرمز این سخنرانی امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز برگزار می‌شود.

در ابتدا شورای نظارت بر تشکلهای دانشجویی دانشگاه با این برنامه موافقت کرده بود که پس از مخالفت برخی مسئولان دانشگاه خبر لغو برنامه منتشر شد و در نهایت با موافقت رئیس و پیگیری فعالان دانشجویی این برنامه امروز برگزار می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار