تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۳۷۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک:
پارک علم و فناوری در اندیمشک احداث می‌شود
با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه خدمات علمی پارک علم و فناوری اندیمشک احداث می‌شود
رئیس دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه خدمات علمی پارک علم و فناوری اندیمشک احداث می‌شود.

احمد قلاوند اظهار داشت: روز دانشجو، فرصت گسترش علم آموزی و تقویت روحیه استقلال و استکبار ستیزی برای اقشار مختلف اجتماعی به خصوص جوانان به عنوان مهم‌ترین قشر اجتماعی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و توانمند سازی ملی و گسترش تولیدهای داخلی است.

وی افزود: به همین جهت امسال و با همکاری بخش‌های مختلفی شهری، ویژه برنامه‌های مختلفی در دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک اجرا و این روز با اجرای آئین‌های مختلف علمی و فرهنگی گرامی داشته می‌شود تا بیش از گذشته شاهد شکوفایی علمی و فرهنگی در شهرستان باشیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک عنوان کرد: یکی از این ویژه برنامه‌ها، برگزاری رقابت‌های ورزشی در رشته‌های فوتبال و طناب کشی بوده که رقابت‌های فوتبال با برگزاری هشت تیم  و به صورت حذفی برگزار و پس از برگزاری آن‌ها از تیم‌ها و نفرات برتر با اهدای جوایزی تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به این که هم چنین به مناسبت روز دانشجو، نمایشگاه معماری در دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه با محوریت مدیریت پسماند شهری و با حضور و مشارکت یک شرکت زباله سوز در شهرستان برگزار می‌شود و راه کارهای نوین دفع و استفاده بهینه از زباله در بخش تولید انواع محصول‌های اقتصادی مورد توجه قرار می‌گیرد.

قلاوند با اشاره به این که برگزاری مسابقه آشپز خوب با هدف تأمین نیازهای اقشار کم بضاعت و بی بضاعت از دیگر برنامه‌های گرامی داشت روز دانشجو در دانشگاه علمی و کاربردی اندیمشک بوده است، بیان کرد: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه خدمات علمی، احداث احداث یک شرکت دانش بنیان و یک پارک علم و فناوری در شهرستان اندیمشک مورد توجه قرار گرفته که پس از طی مراحل قانونی و به زودی شاهد بهره برداری از آن می‌باشیم.

قلاوند با بیان این که آموزش پژوهش کارآفرینی سه رکن اصلی فعالیت دانشگاه علمی کاربردی است، ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک پذیرش بیش از 3 هزار دانشجو را دارد که در صورت توجه به توسعه این واحد دانشگاهی، می‌توان زمینه توسعه علمی و صنعتی و گردشگری و اقتصادی اندیمشک را تقویت کرد.

وی گفت: تا کنون بیش از 600 دانشجو از دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک فارغ التحصیل شده‌اند و به زودی با اجرای طرح‌های ویژه آموزشی شاهد گسترش رشته‌های تحصیلی و جذب دانشجو در این واحد دانشگاهی با توجه به ظرفیت و استعداد خاص و منحصر به فرد شهرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی می‌باشیم. 
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار