تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۳۷۴۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار اهواز:
نمایندگان خوزستان در مجلس سرانه استان را از کشور مطالبه کنند
یک سوم درآمد کشور از خوزستان تامین می‌شود چرا نباید یک دهم کل بودجه کشور به خوزستان بیاید. نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی سرانه استان را از کشور مطالبه کنند
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: یک سوم درآمد کشور از خوزستان تامین می‌شود چرا نباید یک دهم کل بودجه کشور به خوزستان بیاید. نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی سرانه استان را از کشور مطالبه کنند.

علی مظفری امروز در شورای فرهنگ عمومی اظهارداشت: نام‌گذاری خیابان‌ها و معابر شهر باید در جلسات فرهنگ عمومی تصویب شود.

وی با اشاره به نیم درصد مطالبات کتابخانه‌ها از شهرداری، عنوان‌کرد: تعاون و همکاری بین شهرداری و کتابخانه کاری قانونی است و اعتقادی ندارم شهرداری پول به کتابخانه دهد و بهتر است به ازای آن زمین و احداث کتابخانه از سوی شهرداری صورت گیرد کار بسیار ارزشمندی است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: اداره کتابخانه‌ها منتظر این نباشد که با نیم درصد پول شهرداری حقوق کارکنان خود را پرداخت کنند و این نیم درصد شهرداری باید در رابطه با احداث و تجهیزات کتابخانه‌ها هزینه شود.

وی با اشاره به واگذاری پارک‌ها از سوی شهردار به پیمان‌کار بیان‌کرد: پیمان‌کار مکلف به حفظ و نگهداری پارک‌ها باشد اما اکنون هیچکدام از این دو وظیفه را پیمان‌کار انجام نمی‌دهد و این تخلفی است که شهردار باید با پیمان‌کار برخورد کند.

مظفری با بیان اینکه شهرداری اجازه ندهد فضای سالم پارک به فضای ناسالم تبدیل شود، افزود: دغدغه اصلی ما باید جوانان باشد و ضروری است برنامه‌های فرهنگی برای آنها اجرا شود.

وی خطاب به یکی از مسئولان سپاه گفت: با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌های ما روستا‌ها است اگر سپاه بودجه کافی را در حوزه فرهنگی دارد بودجه خود را در روستا هزینه کند که در خطر آسیب هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز افزود: با توجه به اینکه روستاها متولی ندارند خوب است که سپاه متولی روستاها شود به این سبب که اگر روستاها آباد شوند مهاجرت به شهر کمتر صورت می‌پذیرد و همچنین کار ارزشمند و ماندگاری است.

نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی سرانه استان را از کشور مطالبه کنند

وی خطاب به یکی از مدیران آموزش و پرورش اهواز درباره عدم پرداخت سرانه دانش‌آموزان از سوی اداره آموزش و پرورش گفت: شما باید برای گرفتن مطالبات خود اعتراض ‌کنید و باید نمایند‌گان مجلس سرانه استان را از کشور مطالبه کنند.

مظفری با بیان اینکه خوزستان 18 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، تصریح‌کرد: یک سوم درآمد کشور از خوزستان تامین می‌شود چرا نباید یک دهم کل بودجه کشور به خوزستان بیاید.

وی با اشاره به بارندگی اخیر گفت: در استان‌ها دیگر مردم با لذت زیر باران می‌گشتند اما مردم خوزستان باید هنگام بارش باران به علت آلودگی هوا از بیرون رفتن خودداری کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تصریح‌کرد: دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری را تحت فشار قرار داده که تنگی نفس به دلیل گیاه کنوکارپوس است؛ باور کنید به دلیل این گیاه نیست به دلیل شرکت نفت، فولاد، پتروشیمی و گاز است.

وی با بیان اینکه این بودجه باید وارد خوزستان شود و این وظیفه نمایندگان ما در مجلس است، ادامه‌داد: چرا باید سرانه برق در تبریز و خوزستان با توجه به تفاوت شرایط دمایی برابر است؟ چرا باید حقوق کارمند نفت ده برابر حقوق یک فرهنگی باشد؟ این ظلم است.

مظفری گفت: پست و مقام مهم نیست و هر جا ظلمی صورت گیرد در برابر آن قد علم می‌کنم و برای من مقام و درجه مسئول فرقی نمی‌کند؛ وظیفه ما خدمت به مردم است نه به مسئولان و همچنین با کسی تعارف نداریم در صورت مشاهده کوتاهی برخورد می‌کنیم.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
0
از استانداری خوزستان که کلا مایوس هستیم و تنها امیدمان به نمایندگان استان خوزستان است.
:
:
:
آخرین اخبار