تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۳۷۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهدای زمین و سرپناه به خانواده آواره در شاوور شوش
بخشدار شاوور از توابع شهرستان شوش گفت:با کمک دهیاری روستای عبدالخان پائین(سیدعباس) قطعه زمینی به یک خانواده بی خانمان اهدا شد
بخشدار شاوور از توابع شهرستان شوش گفت:با کمک دهیاری روستای عبدالخان پائین(سیدعباس) قطعه زمینی به یک خانواده بی خانمان اهدا شد.


پخش تصاویری از زندگی یک خانواده 6 نفره در روستای سید عباس بخش شاوور شوش در حالیکه با فرزندان کوچک خود در هوای سرد منطقه زیر چادر زندگی می کردند بازتاب گسترده ای به دنبال داشته است.

عباس پورعاطف روز سه شنبه افزود:با انتشار این تصاویر در فضای مجازی مسئولان شوش با دستور فرماندار برای اسکان این خانواده نیازمند وارد عمل شدند.

وی گفت:با توجه به سرمای هوا و نامناسب بودن شرایط زندگی این خانواده با حمایت دهیاری این خانواده در یک اتاق اسکان داده شدند تا زمستان را در شرایط مناسبی سپری کنند.

بخشدار شاوور افزود:طبق اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش این خانواده هیچ گونه مدرک و شناسنامه ای ندارند و به همین دلیل امکان تحت پوشش قرار دادن آنها از سوی دستگاه های متولی امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه پیگیری برای مشخص شدن هویت این خانواده در حال انجام است گفت:گفته می شود این خانواده از اتباع خارجی و از کشور هندوستان هستند که به دلیل نامعلوم در روستای سیدعباس ساکن شده اند.

پورعاطف اظهار کرد:با کمک دهیاری روستای سیدعباس و حمایت فرماندار قطعه زمینی در این روستا به این خانواده 6 نفره اهدا شده و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به دنبال جذب کمک از افراد خیر برای ساخت این زمین می باشد.

وی افزود: این خانواده تا ساخت زمین مذکور زمستان را در اتاقی که از سوی دهیاری در اختیار آنان قرار گرفته سپری خواهند کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار