تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۳۷۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدارس آبادان 9 میلیارد ریال به اداره برق بدهی دارند
مدارس این شهرستان 9 میلیارد ریال به اداره برق بدهی دارند، ولی با تعامل اداره برق آبادان، برق هیچکدام از مدارس شهرستان به دلیل بدهی قطع نیست
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان گفت:مدارس این شهرستان 9 میلیارد ریال به اداره برق بدهی دارند، ولی با تعامل اداره برق آبادان، برق هیچکدام از مدارس شهرستان به دلیل بدهی قطع نیست.

اعظم قاسمی زاده دوشنبه با اعلام این خبر گفت:مشکل تمامی مدارس، بدهی برق است که این مشکل نیز مختص مدارس آبادان نیست و در تمامی مدارس کشور این مشکل وجود دارد.

قاسمی زاده با بیان مشکلات و کمبودهای اداره آموزش و پرورش آبادان، کمبود نیروی انسانی در مدارس همچنان باقی است و با فوت ناگهانی یکی از معلمان این مشکل بیش از پیش خود را نمایان کرد و برای تکمیل این کمبود ناچار شدیم از کادر اداری استفاده کنیم.

* افزایش 10 درصدی قیمت تدریس در کلاس های جبرانی

قاسمی زاده در بخش دیگری از سخنانش با بیان نرخ پایین قیمت تدریس در کلاس های جبرانی، افزود:به منظور کاهش کلاس های خصوصی، کلاس های جبرانی عمومی با افزایش نرخ 10 درصدی برای مدارس دولتی شهرستان آبادان که مصوب نشست شورای آموزش و پرورش است، اجرا می شود.

وی با تاکید بر تغییر نرخ ساعت آموزشی در مدارس دولتی و بزرگسالان، تصریح کرد:طی دو سال گذشته تغییر نرخ کلاس های جبرانی و آموزش در مدارس بزرگسالان نداشته ایم اما با توجه به افزایش کلاس های خصوصی و نرخ بالای این کلاس ها ، برای تعدیل این نرخ کلاس های خصوصی و جبرانی، افزایش 15 درصدی در شورای آموزش و پرورش آبادان مطرح شد و با افزایش نرخ 10 درصدی ساعت کلاس های جبرانی موافقت شد.

* مدرسه 'ایمان' در آبادان ایمن نیست

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در بخش دیگری از سخنانش با تشریح استاندارهای ایمنی مدارس، گفت:مدرسه ایمان واقع در خیابان مصلا در انتهای لین 1 فاقد ایمنی لازم است و اجازه ادامه فعالیت در این مدرسه از نظر اداره آموزش و پرورش وجود ندارد و دانش آموزان این مدرسه به مدرسه ی دیگری واقع در بهمن 11 منتقل می شوند.
قاسمی زاده افزود:سال گذشته مدرسه ایمان به عنوان مدرسه بدون ایمنی ارزیابی شد، زیرا این مدرسه هرلحظه در خطر ریزش سقف و دیوار است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار