تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۳۷۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایجاد شهرک های کشاورزی ، تکمیل زنجیره تولید
رئیس هیئت مدیره شهرک های کشاورزی کشور گفت: اساس ایجاد شهرک های کشاورزی تکمیل زنجیره تولید است
رئیس هیئت مدیره شهرک های کشاورزی کشور گفت: اساس ایجاد شهرک های کشاورزی تکمیل زنجیره تولید است.

سید نظام الدین سجادی در نشست طرح کشاورزی ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استانداری خوزستان با بیان این مطلب افزود :به موازات این شهرک ها واحدهای  گذشته را با همکاری اداره کل جهاد کشاورزی استان  تکمیل خواهیم کرد.

وی اظهارداشت : برای تکمیل این فرآیند نیازمند این هستیم که روند صدور پروانه انتقال آب کوتاه تر شود و انتظار داریم سازمان آب و برق خوزستان نسبت به این موضوع تسهیل ویژه ای قائل شود و مجوز تامین آب  برق به شهرک های کشاورزی داده شود.

استاندار خوزستان نیز در این جلسه ضمن  خواستار اجرای الگوی نظام کشت و بهره برداری از آن جهت کلنگ زنی شهرک های کشاورزی تا پایان امسال گفت : درصورتی که سازمان آب و برق خوزستان توافق نامه انتقال آب را به شهرک های کشاورزی اعلام کند تا پایان امسال باید تخصیص اعتبار برای این طرح تعیین و پس از انجام مقدمات اولیه کلنگ زنی زیرساخت ها انجام و به متقاضیان واگذار شود.

غلامرضا شریعتی با بیان اینکه برای تخصیص اعتبار سازمان برنامه بودجه باید برنامه ریزی و همانگونه که اعلام شده است برای احداث شهرک های دیگر در سایر نقاط مطالعه های مختلف در حال انجام شدن است افزود: در جلسه ای که با دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد وی بر الگوی نظام کشت و بهره برداری از آن تاکید کرده و خواستار اجرای آن شد.

استاندار خوزستان در این جلسه با ابراز نگرانی در خصوص آلودگی ناشی از پرورش آبزی پشت سد مارون اظهارداشت : در استان برای تعیین آبزی پروری به منظور تعیین جای پایلوت در عمق 14 کیلومتر در خلیج فارس مطالعه شود.

مرجع / صدا و سیما مرکز خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار