تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۳۷۵۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل فرودگاه های خوزستان خبر داد:
بهره برداری از سالن فرودگاه اهواز تا یک ماه آینده
مدیرکل فرودگاه های خوزستان، بهره برداری از سالن فرودگاه اهواز تا یک ماه دیگر را خبر داد
مدیرکل فرودگاه های خوزستان، بهره برداری از سالن فرودگاه اهواز تا یک ماه دیگر را خبر داد.

محمدرضا رضایی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی که در سالن جلسات استاندار برگزار شد، اظهار کرد: سالن فرودگاه اهواز را تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسانیم و در بحث گردشگری نیز همکاری داریم و ظرفیت های استان را در این حوزه  در معرض دید مسافران قرار می دهیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش ترمینال داخلی را در دستور کار داریم، افزود: ترمینال خارجی نیز تا چند ماه دیگر جابه جا می شود و در واقع هر دو ترمینال را مجزا از هم قرار می دهیم.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان در ادامه خبر داد: در هر دو ترمینال می توانیم فضایی را برای میراث فرهنگی استان خوزستان تعیین کنیم.

رضایی اضافه کرد: صدور ویزای الکترونیک خارجی نیز به دستور استاندار انجام می دهیم. دو اتاق را تعیین و حتی تجهیزات لازم را نیز خریداری کردیم.

وی بیان کرد: نامه لازم به نماینده وزارت امور خارجه در استان ابلاغ شده و در انتظار اعزام نیرو برای فعالیت در این دفتر هستیم.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان با اشاره به اینکه پرواز به گرجستان چند وقت غیرفعال بوده و در آینده نزدیک دوباره فعال می شود، گفت: در حال حاضر پرواز به کشورهای استانبول، دوبی و کویت را داریم. حدودا هفته ای ۲۰ پرواز خارجی داریم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار